Toon posts:

Frontpage -> Core, Pro, Life

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen best Tweakers Team,

ik ben tot nu toe erg tevreden over het vernieuwde design maar wil een opmerking maken wat betreft de 3 secties Core, Pro en Life. De bedoeling was toch, dat hier 3 verschillende gebruikersgroepen worden aangesproken en de "front"-frontpage een samenvatting van alle nieuwsberichten, die alle 3 de doelgroepen betreffen? Het betekent helaas dat ik 3 keer extra moet klikken zodat ik zeker weet, dat ik alle berichten heb gelezen. Zijn jullie nog van plan om deze drie frontpages meer bestaansrecht te geven? Ik zou zelf graag zien, dat jullie weer op 1 frontpage overstappen: ik denk namelijk niet, dat deze drie doelgroepen zo uit elkaar te houden zijn: bovendien willen de meeste IT-ers zich ook buiten hun taakgebied orienteren.

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Je kan toch ook gewoon alle nieuwsberichten bekijken? Of is dit niet wat je bedoelt?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 15:44
Ik begreep dat het vooral was omdat er steeds meer berichten komen en dat ze hierdoor op te splitsen zijn. Is het wellicht zo dat er nog niet zoveel nieuws is dat het nu al handig is maar dat dit wel in de planning staat?

Verwijderd

Topicstarter
@djluc -> Het lijkt er inderdaad op en ik hoop, dat er ook inderdaad meer in de planning staat

Ik hoop gewoon, dat dit geen loze expansiedrift is (ik ken het gevoel, een site graag groter te maken maar ik zie tot nu toe geen doeltreffendheid..

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je weet dat alle nieuwsberichten gewoon via 'main' te bekijken zijn?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat weet ik :) Ik vroeg me gewoon af, of er echt 3 subsites komen of dat de berichtgeving alleen maar wordt gefilterd :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:35
Toen NG net geïntroduceerd was was dat het geval, maar doordat veel mensen het niet fijn vonden dat ze drie kanalen af moesten gaan om al het nieuws te lezen is het zo gedaan dat op main al het nieuws te lezen valt.

The devil is in the details.

Pagina: 1