ADSL (Orange/Wanadoo) met de Draytek Vigor 2200 VG

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borrelnootje11
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:21
Heeft iemand ADSL van orange/wanadoo met de "Draytek Vigor 2200" werkend ipv met de standaard "speedtouch 510"

Mijn adsl aansluiting is van orange, was eerst wanadoo.
Heb bij internet acces op de Draytek PPPoE hetzelfde ingesteld als op de Speedtouch.
Alleen op de speedtouch was het PPPoA en bij de vigor PPPoE maar dat zou moeten werken als het goed is.
Maar ik krijg geen connectie.
Heb nu weer m'n speedtouch aangesloten maar die wil nu ook niet meer echt normaal verbinding maken. Snelheid is veel lager en veel errors op de "adsl line"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 23:46
Ik heb zelf hiermee ook een probleem op het moment. Welke gebruikersnaam gebruik je? xxxxxx@wanadoo.nl-lite ofzo? Ik moet het nog checken maar het zou kunnen dat je dan ipv wanadoo orange neer moet zetten... Ik ga het iig even proberen dadelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 23:46
Ah, naja bij mij was dát het niet, dat maakte niet uit, maar een andere instelling stond niet goed.

Ik zou zeggen bel de KS ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borrelnootje11
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:21
Had het zelf ook met die wanadoo naam geprobeert want zo stond het in m'n speedtouch ook nog.
Nja bel de KS wel even.
Thnx anyway

Edit: De draytek 2200 kan niet rechtstreeks op de adsl line aangesloten worden want het is een breedband router, er zit dus geen adsl modem in. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Borrelnootje11 op 18-07-2007 11:04 ]