Ik heb een pc met Windows Vista Premium als besturings systeem. De pc bevat een hd, en een dvd writer en een ingebouwde cardreader. Nu heb ik een usb stick gekocht maar als ik die wil gebruiken zegt Vista dat ik niet genoeg drive letters vrij heb. Onder de vorige versies van Windows kon je in het CONFIS.SYS bestand de regel LASTDRIVE= weghalen. Hoe krijg ik dit onder Vista voor elkaar.
Gebruikt vista de config.sys nog?
Anders zou je eens proberen juist wel die LASTDRIVE regel toe te voegen met een hogere driveletter.
Anders zou je eens proberen juist wel die LASTDRIVE regel toe te voegen met een hogere driveletter.
☻/
/▌
/ \
Voor zover ik kan zien gebruikt Vista geen CONFIG.SYS meer. Daarom nu de vraag hoe het opgelost kan worden.
Wat is de exacte melding? Meestal krijg je als je de melding precies typt in google veel hits.
[ Voor 11% gewijzigd door Kixtart op 10-07-2007 10:39 ]
☻/
/▌
/ \
Titelfix, want enkel USB stick vermeldt hoegenaamd niks over je echte probleem (tekort aan driveletters) en ook het OS staat er niet bij.
Graag even op letten in het vervolg
Hoeveel driveletters neemt je Cardreader dan in beslag? Is dat zo'n 55 in één geval die je niet met goed fatsoen kan gebruiken zonder dit soort rare zaken?
Graag even op letten in het vervolg
Hoeveel driveletters neemt je Cardreader dan in beslag? Is dat zo'n 55 in één geval die je niet met goed fatsoen kan gebruiken zonder dit soort rare zaken?
[ Voor 36% gewijzigd door alt-92 op 10-07-2007 11:29 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
In dit topic staat een link naar een programma wat je misschien kan helpen. Je zou dat eens kunnen proberen.
[XP] USB sticks en driveletters toekennen*
[XP] USB sticks en driveletters toekennen*
Hail to the king baby!
Pagina: 1