Toon posts:

vpn verbinding windows mobile 6.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik probeer een VPN verbinding te maken met mijn e650/HTC 710 met windows mobile 6.0.

Ik weet waar ik welke instellingen moet zetten ik kan alleen nergens de verbinding aanzetten of zien dat hij verbinding heeft.

Wie kan me helpen?
_/-\o_

• JW2001
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
Als je een VPN verbinding via Wlan hebt laat ie 2 pijltjes rechtsboven zien (naar links en naar rechts). Via GPRS/Edge zie je niks. Ik heb er zelf ook lange tijd mee gepield. Het is gewoon idioot dat internet en werk concept. Wat jij waarschijnlijk nog moet doen is de exception URLs instellen op *.*. Dan verder een VPN connection definieren in Settings - Connections en in IE of Opera bij connection type "work" instellen.

Ik gebruik zelf inmiddels OpenVPN, dat werkt perfect en je hebt zelf precies de instellingen in de hand. Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=315609

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik bij exception URLs instellen ben niet bekend met deze term... (IT-er in opleiding :P )

of is .*.* een instelling?
en dit kan ik niet vinden in me tellie

1. Make sure your device is unlocked, otherwise unlock it with Microsoft Security Manager

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 10:03 ]

• JW2001
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
Met Microsoft Security Manager kan je je device "unlocken". Dan kun je alle applicaties installeren zonder dat WM6 ze afblokt. Je vindt het hier:
http://www.microsoft.com/...fee6ea517a&displaylang=en
Na installatie zie je het bestand "tool.cab". Die kopieer je naar je device en voert het uit. Daarna start je Security Manager en selecteert links "Security Off" en dan klik je op "Provision".

Ik heb mijn S710 gui in het engels ...
Om die instelling "*.*" in te stellen doe je het volgende:
Click Start - Settings - Connections - Menu - Advanced - Menu - Work URL Exceptions - hier type je *.*

Normaal gesproken bouwt WM6 alleen een VPN verbinding op voor hostnames die geen punten (.) bevatten. Met die exception URL instelling zorg je er voor dat ie voor alle hosts een VPN verbinding op bouwt. Ja, het is een ongelooflijke shit wat die M$ jongens produceren >:)

Verwijderd

Topicstarter
ow ok dus ik moet eigenlijk nog 2 programma's installeren voor ik verder kan?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-03 16:25
*.* = alles is toegestaan. dus naam.extensie maakt niet uit, hij doet het toch :)

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
eb hoe zit het met connects from:"
en Connects to:
moeten die ook op work?

ik zal tevens uitleggen wat de bedoeling is.

Ik wil namelijk een VPN verbinding zodat ik met VNCviewer een pc zou kunnen overnemen.. dus als iemand hier ervaring mee heeft. deel ze gaarne mee

als mijn tellie is geunlocked hoe kan ik dan ook zonder .cab installeren?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 11:54 ]

Pagina: 1