Toon posts:

waar zijn waterdichte laptop tassen te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.763 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de Sony Vaio ar41s gekocht. Echt een super mooie laptop maar ook aardig duur.
Nu zoek ik dus een stevige goeie tas ervoor maar ik wil eigenlijk ook wel dat die waterdicht is.
Nu kan ik die echt helemaal nergens vinden. Weet iemand misschien waar ik die kan vinden?

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:04
Pricewatch? Zelf al gezocht?

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:28

HugoBoss1985

Xenotech

Ik zou zeggen, kijk even goed rond en mail wat webshops?
Google is je vriend! ;)

Je kunt ook een normale laptop tas behandelen met een bepaald middeltje, dat moet je maar aan een vrouw in je omgeving vragen!
Dat heb ik eens met mijn motorpak gedaan, werkt ook prima.

[ Voor 12% gewijzigd door HugoBoss1985 op 10-07-2007 01:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik zeg toch ik kan ze helemaal nergens vinden |:( maar in ieder geval heb ik ook bij pricewatch gekeken ja maar het is niet echt duidelijk te zien of een tas nou waterdicht is of niet vandaar dat ik het vroeg

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Die koffers van Alienware (over de 120 euro) of Conrad (36,60 inc verzend) zijn neem ik aan op z'n minst spatwaterdicht en bieden ook extra bescherming.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar spatwaterdicht moet ik niet hebben aangezien ik overal op de fiets heen ga.

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:27
Anders een tas van AXIO

http://www.laptopsupply.n...=1&cat=20&body=sub7&size=

De hardcases zijn in ieder geval goed regenbestendig; mijn laptopje heeft de buien af afgelopen dagen kurkdroog overleefd....

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Verwijderd

Topicstarter
dat zijn idd hele mooi tasjes ja. Maar toch staat het er niet echt duidelijk bij dat ze waterdicht zijn behalve bij die hybride dan. Wil toch wel zeker van mun zaak zijn aangezien de laptop 3000 euro heeft gekost.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 16:48 ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-02 21:15

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Boblbee niks voor je? (sommigen vinden ze gruwelijk lelijk, anderen weer supermooi).

Worden ook in veel motorzaken verkocht, en is waterdicht en tot op zekere hoogte crashbestendig (de Megalopolis is zelfs officieel goedgekeurd als backprotector).

Donder je laptop in een sleeve en in zo'n tas, en er kan vrij weinig mee gebeuren :)

Heb zelf de Peoples Delite, de iets kleinere versie, en daar kan je een emmer water overheen gooien en dan blijft de boel van binnen nog steeds droog.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
hehe idd aparte tassen ja ... aan de ene kant vind ik ze ook wel vet maar aan de andere kant lijkt t net alsof ik de mount everest ga beklimmen inplaats van naar school ga :P

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-02 22:35

Erw

kijk eens bij buitensport winkels, www.bever.nl misschien

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Elke tas is waterdicht te krijgen..... als je de laptop ook nog eens in een plastic tasje doet. Sowieso aan te bevelen.

Crumpler heeft aardige, ook waterproof.

[ Voor 15% gewijzigd door Guardian Angel op 10-07-2007 21:26 ]

ARME AOW’er

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:01
misschien is een peli-case wat voor je

het leger gebruikt die koffers ook wel (naar horen) dus ze moeten zeker tegen een stoot kunnen (en waterdicht meende ik tot 30 meter) http://shop.innocatch.nl/index.php?ProdGroup=PL1490X

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 10:29
Ik heb een rugzak van Acer.

bij deze tas zit regenhoes die netjes opgeborgen kan worden in een vakje afgesloten met een rits aan de onderzijde, ook hebben ze dit met een "band" vastgemaakt in dat vakje zodat je hem zeker niet vergeet.

http://www.acer.nl/acereu...=Nederland&crc=2546422817

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:29
ik heb deze. Vaak zat mee door harde regenbuien gefietst en nooit een natte laptop gehad :P Zo denk ik eigenlijk dat er nog wel meer zijn.... en dat bijna iedere laptoptas eigenlijk wel waterdicht is.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Nozer, zou je trouwens tussendoor wat info kunnen geven over je aankoop aub??

Ik ben namelijk ook op zoek naar een laptop met die eigenschappen.

Waarom die keuze, tevreden, waarvoor gaat hij bij u vooral dienen,...?
Bij mij voor videomontage, 3d,...

Alvast bedankt

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-02 12:20
Volgens mij kan je ook die spray kopen voor schoenen en/of jassen.
Spuit je die laptop tas zo waterdicht.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:06

_Apache_

For life.

Waterdicht of spatwaterdicht? Mij lijkt me de laatste omdat deze realistischer en reeeler is..

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

Verwijderd

Waterdicht of regen dicht ?
Is nogal verschil en eerste ga je zeker niet vinden.

Mischien is dat wel wat voor je ? http://www.agu.com/?pag=18&prod=339 Een laptop tas met een regenhoes.

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Fonta schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:01:
Volgens mij kan je ook die spray kopen voor schoenen en/of jassen.
Spuit je die laptop tas zo waterdicht.
Ritssluitingen worden daardoor echt niet opeens waterdicht hoor.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-02 12:20
joopv schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:08:
[...]

Dan maar de spray en een lading kit ;-)

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2025

Cozm0

Unf!

Crumpler laptop tassen zijn absolute topkwaliteit, de prijs is er helaas ook naar. Via ebay of marktplaats zijn ze nog wel eens voordelig te krijgen en anders uit Amerika, het prijsverschil is door de lage dollar bijna 50% met de Nederlandse retail prijzen.
Afbeeldingslocatie: http://store.solutions-inc.co.uk/image/crumpler_disco_ol_big.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Cozm0 op 13-07-2007 12:23 ]

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:29
Duh mensen, het lijkt me niet dat de topicstarter er mee gaat zwemmen ofzo, dus 100% waterdicht hoeft natuurlijk niet :Z

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-02 22:09

jotheman

Was like that when I got here!

joopv schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:08:
[...]

Moet dat dan? Als er een laagje materiaal overheen zit (wat uiteraard gedaan wordt) maakt dat nix uit. En uiteraard zijn (vrijwel) alle laptoptassen waterdicht, welk idioot bedrijf brengt nou laptoptassen uit die niet tegen een regenbuitje kunnen?
Als je 'n degelijk merk neemt kun je ervan uit gaan dat ie "regenbuiwaterdicht" is. Zoals al gezegd, zwemmen moet je er nooit mee. Beetje nutteloos om hier een topic over te starten imo...
Ik heb zelf goede ervaringen met Samsonite maar kijk ff rond zou ik zeggen, Targus ofzo heeft ook goeie hoor ik overal.

I see dead pixels...

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ramon schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:59:
Duh mensen, het lijkt me niet dat de topicstarter er mee gaat zwemmen ofzo, dus 100% waterdicht hoeft natuurlijk niet :Z
Die indruk krijg ik wel als ik de reacties van de TS lees. :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• ickkeh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Bij de betere fietsenzaak verkopen ze waterdichte fietstassen van Ortlieb of Vaude.
Zie de websites www.ortlieb.nl of www.vaude.nl voor een dealeradres in je buurt.
Ik heb zelf een "office" tas gekocht waar een A4 formaat ordner inpast, lijkt ook wel een leuke maat voor je laptop.Er zijn waarschijnlijk ook speciale notebook tassen van die firmas.
Succes
Pagina: 1