Toon posts:

Vista verplaatst icoontjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
zijn er meerdere mensen die met Windows Vista werken?
zo ja, hebben jullie ook dat de icoontjes op je bureaublad verplaatsen?
ik vind het behoorlijk irri omdat ik altijd mn spellen programma's belangrijke bestanden
in groepen op m'n bureaublad zet

Is er iemand die een oplossing heeft om de iconen vast te zetten op het bureaublad?

Gr Dosssie

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verplaatsen? Wat bedoel je precies?

Is het niet omdat je misschien van resolutie bent veranderd en daarom je icoontjes anders gerangschikt zijn?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat is wat hij bedoelt. Als hij tevens de search had gebruikt, dan had hij ook verschillende tools kunnen vinden waaronder Iconoid dat ik gebruik en ook een paar keer in de meuktracker staat. Iconoin is te vinden op http://www.sillysot.com/ en is gratis te gebruiken. Werkt ook onder Vista (heb het zelf gebruikt, werkt prima).

Commandline FTW

Verwijderd

Topicstarter
anandus schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 00:44:
Verplaatsen? Wat bedoel je precies?

Is het niet omdat je misschien van resolutie bent veranderd en daarom je icoontjes anders gerangschikt zijn?
Als ik een icoontje aan de rechter kant neer zet, dan moet hij daar blijven staan, ik doe niets met de resolutie van het scherm, dus moet hij gewoon rechts blijven staan en niet automatisch naar links verplaatsen :(
Hero Of Time schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 00:52:
Dat is wat hij bedoelt. Als hij tevens de search had gebruikt, dan had hij ook verschillende tools kunnen vinden waaronder Iconoid dat ik gebruik en ook een paar keer in de meuktracker staat. Iconoin is te vinden op http://www.sillysot.com/ en is gratis te gebruiken. Werkt ook onder Vista (heb het zelf gebruikt, werkt prima).
dit is inderdaad een mooi progje, ik ga dit progje zeker gebruiken :)
bedankt!!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:44

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:34:
[...]

Als ik een icoontje aan de rechter kant neer zet, dan moet hij daar blijven staan, ik doe niets met de resolutie van het scherm, dus moet hij gewoon rechts blijven staan en niet automatisch naar links verplaatsen :(
Je hebt toch wel automatisch schikken uitstaan? :X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat heb ik uit staan, maar als ik een RDP sessie open met een computer die 1024 draait, gaat alles toch door elkaar staan. Maakt dus geen zak uit. Gaat juist om dat de resolutie die je neemt anders is dan wat je zelf draait, vaak kleiner.

Commandline FTW

Pagina: 1