Na de reparatie... zucht.

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-01 10:56

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Topicstarter
Mijn inmiddels 5 weken oude Sony W85 is 4 weken terug op reparatietour geweest.
Ik heb hem sinds vrijdag weer terug, maar nu merk ik dat hij oa niet meer hetzelfde is wat de software betreft.
Ik kan voor het foto formaat nog maar 2 opties kiezen: VGA en 1080HD, terwijl er eerst nog minimaal 2 andere opties bij stonden. 1080HD zie ik trouwens voor het eerst, dus maak er maar 3 andere opties van.
Daarnaast (niet dat dat erg is, maar kwam er bij toeval achter) kan ik mijn camera niet meer in het Nederlands instellen.

What should I do? :/

If it aint fixed, it's broken.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:40

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Is er geen andere firmware voor je camera? 't Kan zijn dat Sony een nieuwere/oudere firmware erin heeft gezet.

En misschien moesten ze dat wel doen, t.b.v. de reparatie?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Tjebakka

Tjebakka

Topicstarter
mijn camera had het probleem dat hij niet meer aan (laat staan uit:P) ging. Ze hebben er een 2tal nieuwe onderdelen ingezet. Het doel van een reparatie is toch om iets te repareren, en niet in lichtelijk andere staat terug te sturen? Zelf zat ik ook al te zoeken naar firmware, kan echter niets vinden :(
Ik vind het best irritant dati k mijn foto's maar op 2 formaten kan schieten :s

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Is het zeker dat je dezelfde camera terug hebt gekregen en niet een refurbished?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:49
Euh

Mis ik iets?

Heb je al contact gezocht met de reperateur, daar zijn je vragen echt het meest gepast!

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Tjebakka

Tjebakka

Topicstarter
Hee mensen, goed nieuws.
Ik zat nog even te prutsen, en heb hem eens naar alle default settings gedaan: kan weer alle formaten doen.

De taal zal me een worst zijn.
Ik heb mn camera van tevoren een klein tekentje gegeven op de nekband en er een foto van genomen (op memorystick gezet), het is dezelfde.

• Tjebakka

Tjebakka

Topicstarter
Ronald schreef op maandag 09 juli 2007 @ 23:26:
Euh

Mis ik iets?

Heb je al contact gezocht met de reperateur, daar zijn je vragen echt het meest gepast!
kwam er net achter, was nog niet aan mn camera toegekomen ;)

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Uiteraard wordt een nekband gewoon overgezet al is het maar omdat het misschien wel minder fris is. Ondermans zweetnek enzo!

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• pvdplanet
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08-2023
Mijn camera's zitten zo onder de krassen en andere slijtagesporen dat het welhaast onmogelijk is een andere in de plaats te doen :9

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-01 11:54

YellowCube

Wait...what?

je bent er dus uit met je probleem.
Het is idd handiger dit met de reparateur op te nemen of even kijken op de reparatiebon wat er zoal aan veranderd is.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.