Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

tam-tam berichten over Powerline bv

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De tam tam rateld heftig hier, zeer sterke geruchten dat Powerline BV (powerline.nl) overgenomen gaat worden door (vermoedelijk) Paradigit.

Iemand hier die daar wat meer licht op kan werpen? Ben namelijk wel erg benieuwd hoe of wat, kom daar namelijk nogal vaak, min of meer mijn standaard hardware adres.

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21

CdD

Ik werk bij Informatique en ik hoorde dit toevallig eergister ook, een collega had het erover. We zullen zien ;)

99pixels.nl

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57
Lijkt me typisch iets voor Pricewatch aangezien deze in de Pricewatch ShopSurvey vermeld staat. Ik hoop dat je bewijs hebt, want aan geruchten doen ze daar niet naar wat ik gehoord heb :+

Verwijderd

Topicstarter
Rukapul schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:54:
Lijkt me typisch iets voor Pricewatch aangezien deze in de Pricewatch ShopSurvey vermeld staat. Ik hoop dat je bewijs hebt, want aan geruchten doen ze daar niet naar wat ik gehoord heb :+
ff in de gaten houden dus, zodra alle prijzen in pricewatch van powerline gelijk zijn aan paradigit, weet je genoeg :)

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:33
Hebben ze nog geld bij paradigit dan? ;)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangezien de tam-tam niets nuttigs mededeelt, gaat het topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.