Bij een kennis heb ik een probleem met het printen vanuit Internet Explorer 7 onder Windows Vista Premium. Vanuit alle programma's kan er geprint worden (met een hp 5610) behalve vanuit Internet Explorer. (zie onderstaande screenshot)
Blijkbaar wil IE eerst de pagina 'tijdelijk' opslaan in de temporary maar op de één of ander manier krijgt hij dit niet voor elkaar. Ik heb al gekeken of de directory bestaat en in eerst instantie bleek de map low er niet te zijn en deze heb ik handmatig aangemaakt maar het probleem blijft bestaan. IE kan domweg de lokatie niet vinden. Ik heb ook al rond gekeken op internet maar ik kan nergens iemand vinden met eenzelfde probleem danwel een oplossing hiervoor.
Wie weet hierop een antwoord?
Hieronder een screenshot van de foutmelding die er verschijnt.
Blijkbaar wil IE eerst de pagina 'tijdelijk' opslaan in de temporary maar op de één of ander manier krijgt hij dit niet voor elkaar. Ik heb al gekeken of de directory bestaat en in eerst instantie bleek de map low er niet te zijn en deze heb ik handmatig aangemaakt maar het probleem blijft bestaan. IE kan domweg de lokatie niet vinden. Ik heb ook al rond gekeken op internet maar ik kan nergens iemand vinden met eenzelfde probleem danwel een oplossing hiervoor.
Wie weet hierop een antwoord?
Hieronder een screenshot van de foutmelding die er verschijnt.
[ Voor 7% gewijzigd door Stimpy001 op 09-07-2007 22:23 ]
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.