Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:20:
ik zou zeggen kijk eerst maar eens bij je mijn gegevens wat voor abonnement je precies hebt of bel de HD om te vragen welk abo je hebt, dan weet je gelijk wat voor abo je hebt en kunnen we misschien nuttige tips geven ipv het mieren****** over MB's of Mbit etc
Of je kijkt gewoon even in de brieven die iedereen standaard ontvangt met daarin de -technische- gegevens over je abbo?
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:47:
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 159.5 KByte/sec
(=1276 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 26.5 KByte/sec
(=212 kbps)
Jongens, ik weet 120% zeker dat wij hier thuis het net hebben. En BasieP het is écht 20 Mb/minuut hoor. Ik snap niet helemaal waarom een beetje moeilijk wordt gedaan over notatie per minuut of per seconde? Of is dat nog iets wat ik nog moet leren?
Zoals Dion_b al zegt, het is *60, maar dat had je hopelijk zelf ook wel kunnen bedenken. Verder kan je papa vanalles zeggen, en is hij de held, maar je ziet dat Het Net amper een 20Mb/s abbo aanbiedt. Dus wie loopt wie hier nou in de maling te nemen
Tevens is
Speedtest.nl niet de ideale speedtest om te draaien, pak liever een 100mb file van een snelle server.
Om te vergelijken, ik heb een 20Mb/s Orange verbinding en ik test via Speedtest.nl:
Download snelheid: 626.2 KByte/sec (=5010 kbps)
Upload snelheid: 88.9 KByte/sec (=711 kbps)
Connection: 599.0 Conn/min
Ping test Nederland: 21.0 ms
Ik weet toch echt zeker dat ik tegen de 1,8MB/s aanzit als ik een file van een snelle server download. En uploaden naar een 100/1000mbit via FTP resulteert ook in een stabiele 110KB/s transfer. Ping is ook wat aan de hoge kant, deze is normaliter rond de 18ms naar een andere snelle Nederlandse server. Over het aantal connecties kan ik geen uitspraak doen, boeit me ook niet zo eerlijk gezegd.
Dus ga eerst maar eens uitzoeken welk abbo je hebt

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:20:
ik zou zeggen kijk eerst maar eens bij je mijn gegevens wat voor abonnement je precies hebt of bel de HD om te vragen welk abo je hebt, dan weet je gelijk wat voor abo je hebt en kunnen we misschien nuttige tips geven ipv het mieren****** over MB's of Mbit etc
Miereneuken? Hoe zou jij het vinden als de dokter zou zeggen: Jij bent 75hg! mooi gewicht! terwijl het toch echt 75kg moet zijn

Kleine moeite, maar maakt een wereld van verschil.

(Hoe zou jij reageren als hij dan zou zeggen: Zit niet zo te miereneuken joh!

)
[
Voor 11% gewijzigd door
MensionXL op 11-07-2007 15:41
]