mijn netwerk geeft, tijdens een filetransfer, na een paar minuten de melding dat hij het opgegeven bestand niet kan verplaatsen (of kopieren) omdat de netwerkbron weggevallen is. Ik draai mijn netwerk over 2 sitecom 10/100 mb netwerkkaarten, beide pc`s draaien win98SE. De sitecom kaarten hebben geen energiebesparingsoptie dus daar ligt het niet aan... HElp, wil veel bestanden overpompen maar zo werkt het dus niet:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Ps. ik gebruik geen hub, crosscable dus. Het probleem doet zich voor zodra ik data van enige betekenis over ga trappen. Het maakt dan niet uit of ik het van de ene pc naar de andere toehaal of het juist verstuur (klinkt dat zoals ik dat bedoek??). maakt ook niets uit vanaf welke pc ik dat doe.
PC zijn: amdk6-2 400@500, 96 mbsdram, PIII 500, 192mbsdram
Ps. ik gebruik geen hub, crosscable dus. Het probleem doet zich voor zodra ik data van enige betekenis over ga trappen. Het maakt dan niet uit of ik het van de ene pc naar de andere toehaal of het juist verstuur (klinkt dat zoals ik dat bedoek??). maakt ook niets uit vanaf welke pc ik dat doe.
PC zijn: amdk6-2 400@500, 96 mbsdram, PIII 500, 192mbsdram