Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jetro2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 22:06
Hoi,

Ik ben momenteel zelf als technieker aan het werk bij http://www.disney.com/
We zijn momenteel met te weinig techniekers op de baan, wat mijn leven minder aangenaam maakt.
Job houd in pompcontrollers te depanneren (pc met zeer specifieke hardware en randapparatuur) doorheen heel belgie. Firma's als Shell en Q8 zijn onze klanten. Normaal staat elke technieker voor zijn eigen regio, maar door ons tekort gaan we waar de problemen zij.
Elektrische en goede It kennis(hardware, OS,dos enz) is nodig. Een beetje handig zijn komt altijd van pas.
+ punten :
  • bedrijfs wagen (bestel wagen)
  • zelfstandig werken
  • afwisselend
- punten :
  • flexiebele uren (zou moeten beteren als er meer techniekers komen)
  • Wachtdienst (dit is de grote downside)
  • alleen op pad?!
Je zal wel enkele maanden kunnen inwerken voor je in de wacht rotatie komt. Bij de firma zeggen ze dat ze op zoek zijn naar volk, maar ik merk daar weinig van, daarom kom ik zelf maar in actie. Op tweakers zijn wel enkel goede lieden te vinden dacht ik. Ik ben via intrerim bureau Disney aangenomen in de tijd, weet niet of de vacature daar nog staat.je kan ook nog altijd de firma contacteren :
www.disney.com

[ Voor 8% gewijzigd door SmartDoDo op 09-07-2007 21:23 ]

I'm not a geek! I'm a lvl 12 Paladin!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-11 20:16

Tys

Recruiting / Werving van leden en personeel is niet toegestaan op GoT ...

[ Voor 30% gewijzigd door Tys op 09-07-2007 21:14 ]

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

Met bovenstaande link :)
Specifiek willen we gezien de aard van dit forum nog even de aandacht vestigen op het absolute en ononderhandelbare verbod op werving en spam. Ook het vragen naar vacatures (inclusief het welbekende "mail mij"), het hengelen naar aanbrengbonussen, etc., is niet toegestaan.
Aldus de Werk & Inkomen - Policy

Veel succes met het zoeken van mensen, op GoT is dat iig niet de bedoeling. Zonodig zou je dat wel via http://tweakers.net/jobs/ kunnen proberen.

Dit topic is gesloten.