[Vista] 50% kloksnelheid

Pagina: 1
Acties:

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-03 16:00
Ik heb met een Acer programmaatje ooit de kloksnelheid van de processor op maximaal 50% gezet, als de laptop niet aan de netspanning hing. Intussen (per ongeluk?) dat Acer programmaatje (Empowering Technology ofzo) verwijderd, en nu staat die kloksnelheid op 50%. Ik wil het weer op 100% zetten, maar ik kan dat programmaatje niet meer installeren (foutmelding).

Iemand enig idee hoe het moet?

Plaatje ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://www.manageplus.nl/kloksnelheid.jpg

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:43

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hoi Lennie :w ,
welke foutmelding krijgen we dan als je dat Empowering Technology-progje installeert?
Misschien kunnen we daar wat mee :)

[ Voor 26% gewijzigd door AW_Bos op 09-07-2007 21:43 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-03 16:00
Ariën Clay schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:42:
Hoi Lennie :w ,
welke foutmelding krijgen we dan als je dat Empowering Technology-progje installeert?
Misschien kunnen we daar wat mee :)
Compatibiliteitsproblemen (3x woordwaarde) ... maar lijkt mij dat er ook een Windows-oplossing moet zijn? Het gaat hier ook om een laptop... misschien relevant?

• ronaldp1991
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-05-2022
ik gheb verder geen ervaring met laptops maar bij mijn oude dell p3 1ghz kon ik het aanpassen in de bios

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De meeste laptops klokken hun processor onder als je de laptop geen inspannende taken geeft. Probeer eens een zwaar spel te gaan spelen of een groot .rar bestand uit te pakken. Staat de CPU dan wel op 100%?