Hoe kan ik mij uitschrijven uit tweakers.net??
Ik kan maar geen link vinden naar een dergelijke pagina.
Ik kan maar geen link vinden naar een dergelijke pagina.
[ Voor 47% gewijzigd door RaZ op 09-07-2007 19:14 ]
Ey!! Macarena \o/
[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 09-07-2007 19:14 ]
The devil is in the details.
In welke zin halen wij daarmee dingen weg die een gebruiker zelf niet ook weg kan halen? Doe-het-zelven lijkt me hier een stukje sneller te gaan.Robin schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:28:
Je kan je weldegelijk uitschrijven, maar dan wel via een omweg. Mail naar frontpage@tweakers.net met daarin jouw accountgegevens (gebruikersnaam en/of e-mailadres) en dan kunnen wij vervolgens jouw profiel leeghalen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Als ik mij nou eens uitschrijf met ruim 10k aan forumposts. Zou dat het forum niet ergens een beetje vergallen? Al mijn threads waarin ik gepost heb, of threads die ik aangemaakt heb ineens verdwenen....Royz schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:14:
Ik vind het wel een kwalijke zaak dat er geen proces is voor het uitschrijven van je lidmaatschap hier op GoT. Een workaround is tijdelijk leuk (profiel leeghalen), maar het moet gewoon anders kunnen imho
Stel dat ik mij wil uitschrijven, dan zou ik ook graag willen dat de informatie die ik hier beschikbaar heb gesteld niet meer verkrijgbaar zou zijn. Uitschrijven doe je namelijk niet voor niks, anders laat je je profiel wel dood bloeden. Informatie laten herleiden naar een dood en leeg profiel is daarbij totaal geen oplossing.Hahn schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:16:
En waarom is dat volgens jou een kwalijke zaakJe wordt door niemand verplicht te registreren en om te voorkomen dat er gaten vallen in topics endergelijke worden accounts niet verwijderd, zo simpel is het.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Dat gaat je niet lukken wat je niet suggereerd, want in de voorwaarden staat dat alles wat je post ergens in eigendom is van T.net danwel vnu .Royz schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:21:
[...]
Stel dat ik mij wil uitschrijven, dan zou ik ook graag willen dat de informatie die ik hier beschikbaar heb gesteld niet meer verkrijgbaar zou zijn. Uitschrijven doe je namelijk niet voor niks, anders laat je je profiel wel dood bloeden. Informatie laten herleiden naar een dood en leeg profiel is daarbij totaal geen oplossing.
Als je profiel leeg is, dan is er toch geen informatie meer van je te krijgen? Ik vind in ieder geval niet dat je mag verwachten dat er forumposts verwijderd gaan worden. Dan wordt het forum een warboel. Dan moet je imo ook maar beter nadenken voor je post.Royz schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:21:
[...]
Stel dat ik mij wil uitschrijven, dan zou ik ook graag willen dat de informatie die ik hier beschikbaar heb gesteld niet meer verkrijgbaar zou zijn. Uitschrijven doe je namelijk niet voor niks, anders laat je je profiel wel dood bloeden. Informatie laten herleiden naar een dood en leeg profiel is daarbij totaal geen oplossing.
Dan had je dat moeten bedenken voordat je je inschreefRoyz schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:21:
[...]
Account kan dus opgezegd worden, geschreven content blijft staan8. Een lid is te allen tijde gerechtigd om zijn/haar account op te zeggen. De persoonsgebonden gegevens van het desbetreffende account zullen worden verwijderd. Geplaatste berichten kunnen niet worden verwijderd, aangezien zij integraal deel uitmaken van de discussies.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
you had me at EHLO
Je profiel kan desgewenst geanonimiseerd worden, zoals hierboven al wordt aangegeven. Posts zijn onderdeel van een discussie, als we die gaan verwijderen vernietigen we de lijn van de desbetreffende discussie en dat doen we dus niet.SinergyX schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:24:
Beetje eens met Royz, ik ben 'abbonnee' van tweakers.net, bij een ander abbonnement verzoek ik het bedrijf ook altijd vriendelijk al mijn persoonsgegevens te verwijderen. Zoals ik het nu begrijp, is dat hier dus niet mogelijk? (of je moet je hele info met onzin gaan vullen?)
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Een account opzeggen is een account fysiek verwijderen. Dat is iets anders dan een account anonimiserenmomania schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:26:
[...]
Account kan dus opgezegd worden, geschreven content blijft staan
Nee hoor. Je account opzeggen betekent niet meer dan dat je geen gebruik meer wenst te maken van de diensten van degene die dat account aanbiedt. Hoe die opzegging verder gefaciliteerd wordt is aan de aanbieder om te bepalen en in dit geval dus na te lezen in de algemene voorwaarden waar je bij registratie mee akkoord bent gegaan.Royz schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:40:
[...]
Een account opzeggen is een account fysiek verwijderen. Dat is iets anders dan een account anonimiseren
Inderdaad. als je IRL dingen zegt waar je later spijt van hebt, kun je dat ook niet meer terugdraaien.[b][m
Je profiel kan desgewenst geanonimiseerd worden, zoals hierboven al wordt aangegeven. Posts zijn onderdeel van een discussie, als we die gaan verwijderen vernietigen we de lijn van de desbetreffende discussie en dat doen we dus niet.
Roept dit, wanneer gebruikers later toch wel weer gebruik willen maken van de diensten van T.net, dan niet het problem op dat er klonen ontstaan, iets wat standaard niet toegestaan is-NMe- schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:45:
[...]
Nee hoor. Je account opzeggen betekent niet meer dan dat je geen gebruik meer wenst te maken van de diensten van degene die dat account aanbiedt. Hoe die opzegging verder gefaciliteerd wordt is aan de aanbieder om te bepalen en in dit geval dus na te lezen in de algemene voorwaarden waar je bij registratie mee akkoord bent gegaan.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Hoe kom je daar nou bij? Er zijn zat mensen die weleens prive dingen vertellen in bijvoorbeeld de HK. Dan is het knap lastig om alle posts handmatig te editten als je achteraf niet wil dat directe naasten het lezen. Aan de context kan je dan alsnog wel bekijken wie de eventuele schrijver zou kunnen zijn.MEN-O schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:47:
[...]
Inderdaad. als je IRL dingen zegt waar je later spijt van hebt, kun je dat ook niet meer terugdraaien.
(Of je zou net zoals de MIB, enfin...).
Als je profiel dan geanonimiseerd (!) wordt, valt er over jou persoonlijk niets meer te vinden, hoe kun je daar nu problemen mee hebben ?
Wel jammer dat TS nog niet gerageerd heeft, trouwens.
Waarom? Je kan toch mailen met de vraag je account weer te activeren?The Eagle schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:50:
[...]
Roept dit, wanneer gebruikers later toch wel weer gebruik willen maken van de diensten van T.net, dan niet het problem op dat er klonen ontstaan, iets wat standaard niet toegestaan is
Privé dingen hebben niets te zoeken in een forum waar duizenden mensen in kunnen. Dat is nu net wat bedoeld wordt met "nadenken voor je post".Royz schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:59:
[...]
Hoe kom je daar nou bij? Er zijn zat mensen die weleens prive dingen vertellen in bijvoorbeeld de HK. Dan is het knap lastig om alle posts handmatig te editten als je achteraf niet wil dat directe naasten het lezen. Aan de context kan je dan alsnog wel bekijken wie de eventuele schrijver zou kunnen zijn.
[ Voor 42% gewijzigd door NMe op 10-07-2007 14:10 ]
Verwijderd
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 22:38 ]
De vraag dus zoals royz hem eerder stelde, in theorie heb je nu zelf een kloontje gemaakt, is hier officieel beleid over???Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:30:
Er is heel wat los gekomen na mijn verzoek.
Mijn reden is heel simpel: ik kwam erachter dat ik al jaren geleden een account had onder een andere naam en wil er slechts 1! Verder is er voor mij geen reden om uit te schrijven bij T.net.
Dus eigenlijk wil jij dat ipv dat je een nickchange aanvraagt en zelf je accountgegevens leeghaalt dat er 1 knop is die dit doet?Maar zo kunnen er ook andere redenen zijn om wel uit te willen schrijven. Met achterlaten van je posts uiteraard (zoals in de voorwaarden staat). Zelf uit kunnen schrijven lijkt mij daarom zeer gewenst.
[ Voor 44% gewijzigd door Gomez12 op 10-07-2007 22:51 ]
Die DD80 zal dan wel verwijzen naar een leeg profiel. Hetzelfde wat bewerkstelligd wordt als je gewoon je profiel leeghaalt. Alleen je nick blijft over (alleen dan niet doorgestreept). Dus... wat is het probleem dan?Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:30:
Er is heel wat los gekomen na mijn verzoek.
Mijn reden is heel simpel: ik kwam erachter dat ik al jaren geleden een account had onder een andere naam en wil er slechts 1! Verder is er voor mij geen reden om uit te schrijven bij T.net.
Maar zo kunnen er ook andere redenen zijn om wel uit te willen schrijven. Met achterlaten van je posts uiteraard (zoals in de voorwaarden staat). Zelf uit kunnen schrijven lijkt mij daarom zeer gewenst.
(In veel systemen wordt de post van een uitgeschreven gebruiker dan van DD80. Een idee voor T.net?)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq