DVD-ROM werkt opeens niet meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:41
Mijn DVD-ROM speler werkt opeens niet meer. Als ik er een dvd-rom, cd-rom of audio-cd in plaats, gaat een keer het lampje flikkeren en daarna gebeurt er niets meer. Ook als ik via 'Deze Computer' of verkenner bij de geplaatste cd-rom wil komen, geeft toe ook aan dat er geen schijf aanwezig is.
Driver's lijken niet meer te krijgen zijn, deze dvd-rom stamt ook alweer uit 2002. Ik heb de Toshiba Site en Google al geraadpleegd.

Het gaat om een Toshiba DVD-ROM SD-M1502 die standaard in mijn HP-computer ingebouwd zit.

Extra Informatie over mijn DVD-ROM

[ Voor 9% gewijzigd door DJ Vincento op 09-07-2007 18:10 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-02 16:39
Ik zou niet moeilijk doen en naar de winkel lopen om een nieuwe te kopen

30 € heb je al een DVD brander :)

[ Voor 20% gewijzigd door To_Tall op 09-07-2007 18:10 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Inderdaad met ^ hierboven eens, je hebt voor ongeveer 17,50 wel een nieuwe DVD Rom en voor 30 euro een DVD Brander.

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:41
Ik zal morgen eens even naar een computerzaak gaan om te kijken. Ik denk dat ik voor een dvd-rom ga, want dvd's branden heb ik toch geen behoefte aan omdat ik nauwelijks films kijk. En Cd's brand ik met mijn HP-brander, want die werkt nog perfect :) . (even afkloppen op de tafel)

Bedankt voor jullie reactie's. d:)b

EDIT: Heb je voor dergelijke bedragen een beetje degelijke? Ik wil best meer uitgeven als je daarmee aan kwaliteit wint.

[ Voor 16% gewijzigd door DJ Vincento op 09-07-2007 18:26 ]

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:46

Pinjataaa

Hit me!

DJ Vincento schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:24:
Ik zal morgen eens even naar een computerzaak gaan om te kijken. Ik denk dat ik voor een dvd-rom ga, want dvd's branden heb ik toch geen behoefte aan omdat ik nauwelijks films kijk. En Cd's brand ik met mijn HP-brander, want die werkt nog perfect :) . (even afkloppen op de tafel)

Bedankt voor jullie reactie's. d:)b

EDIT: Heb je voor dergelijke bedragen een beetje degelijke? Ik wil best meer uitgeven als je daarmee aan kwaliteit wint.
Voor 30 euro heb je de kwaliteits branders hoor

http://pcplatform.nl/info.php?id=2045&fc=true

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over Opslagmedia & I/O Controllers horen in dat subforum - maar ook daar geldt dat je eerst de FAQ en eerdere topics dient te lezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.