Jukebox Software

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views sinds 30-01-2008

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Topicstarter
Na vele programma's bekeken en/of uitgetest te hebben (AtomixMP3, BPM studio, Mixvibes, Ots DJ,
PCDJ, Traktor, Virtual DJ, Virtual turntables en Partyplayer) ben ik nog steeds niet echt tegengekomen wat ik zoek, namelijk:

Een MP3 afspeel programma of Winamp/Itunes plugin welke een simpele interface heeft om nummers te zoeken in de gehele library en deze vervolgens in een playlist zet. Wanneer een nummer gespeeld is, verdwijnt deze weer uit de playlist. Ook moet er een optie zijn om nummer in elkaar over te laten lopen.

Weet iemand hier een geschikt programma/plugin voor? Is wel leuk voor op feestjes of een stoffige zondag middag :)

• mikekiwi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Is Silverjuke misschien iets voor je?

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:45
Winamp heeft wel crossfader plugins (ik denk zelfs dat in de laatste versie dit er default inzit? Moet je eens kijken bij de output plugin properties). En je kan liedjes in explorer opzoeken en via rechtermuis menu in de queue laten plaatsen.

Net ff hier gekeken, xfader zit standaard in winamp5

[ Voor 40% gewijzigd door DaRKie op 12-07-2007 12:23 ]

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
shorty schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:00:
Na vele programma's bekeken en/of uitgetest te hebben (AtomixMP3, BPM studio, Mixvibes, Ots DJ,
PCDJ, Traktor, Virtual DJ, Virtual turntables en Partyplayer) ben ik nog steeds niet echt tegengekomen wat ik zoek, namelijk:

Een MP3 afspeel programma of Winamp/Itunes plugin welke een simpele interface heeft om nummers te zoeken in de gehele library en deze vervolgens in een playlist zet. Wanneer een nummer gespeeld is, verdwijnt deze weer uit de playlist. Ook moet er een optie zijn om nummer in elkaar over te laten lopen.

Weet iemand hier een geschikt programma/plugin voor? Is wel leuk voor op feestjes of een stoffige zondag middag :)
Volgens mij doet Partyplayer precies wat je wilt. Of mis je daar iets in?

Invoegen doe je zo!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:57
Kijk ook eens naar MediaMonkey

• tim_verwaters
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Weet niet of het programma wat mag kosten, maar kijk anders eens touchtone. Doet zo ongeveer alles wat jij aangeeft in je startpost.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:14

FeaR

In GoT we trust

En die startpost is van 3,5 jaar geleden 8)7 |:( :X O-)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.