Sinds ik thuiskom doet mijn internet het niet meer. Op de andere computer doet het internet het wel gewoon. De lampjes op de router branden ook zoals het hoort. Ik krijg een meldin van Slechte of geen verbindingsmogelijkheden. Weet iemand wat hier verkeerd zit? Er is niks met de instellingen gebeurd.
kabel kapot / netwerk kaart kapot.
Probeer:
Router al van 't stroom net af gehaald en er weer op gezet?
Probeer even een andere kabel + netwerk kaart... Als dat niet werkt, andere poort op "router" proberen
Moet je probleem op lossen...
Probeer:
Probeer even een andere kabel + netwerk kaart... Als dat niet werkt, andere poort op "router" proberen
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Mogelijk domme opmerking: Boot de pc eens...
Is het een draadloze verbinding of 1 met UTP-kabels?
Is het een draadloze verbinding of 1 met UTP-kabels?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Heb even de router van het stroom gehad en het werkte. Eigenlijk had ik dit zelf ook wel kunnen bedenken, maar ik heb het niet gedaan omdat het kwam door stroomuitval dus ik dacht de stroom is er al af geweest en dat hoeft niet weer. Wel dus. Bedankt voor de reactie. Sorry voor de overlast.Four schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:57:
kabel kapot / netwerk kaart kapot.
Probeer:
Dit topic is gesloten.
![]()