Ik moest altijd eens farcry kopen en ik ging naar de bart smit en kocht deze voor 5 euri. Maar ik zag ook deze oude Battlefield liggen dus deze nam ik ook mee. Echter werd er GEEN boekje meegeleverd. Alleen twee cd-roms in een papieren envelop met een 22 cijferige code achterop. Ik douw de dvd in mijn pc en ik moet een code invoeren die in het witte vierkant achterop de spelhandleiding staat. Die was er niet dus ik die andere code invoeren, werkt niet. Het gekke was dat alles wel afgeseald was met plastic en het boekje er dus niet bij zit. Ik terug naar de bart smit. De meneer vertelt dat hij nog nooit zoiets heeft gehad, er geen boekje bij hoort (is te duur anders voor een €5,- spel
) en hij geeft mij een ander spel die het wel zou doen. Op het nieuwe spel staat ook een 22 cijferige code die bijna helemaal hetzelfde is. Alleen de laatste twee getallen verschillen: 89 ipv 91. Dubieus, want ik dacht dat die codes met encryptie, rsa en hashes werkte en dat je dan een heel andere key kreeg. Nee, want die code was gelinkt aan de dvd die bij het spel zit, zei de verkoper. Ik terug naar huis en wist bijna zeker dat dit spel het ook niet ging doen. Een andere dvd en andere key gekregen, maar het werkt niet
Mis ik nou toch het boekje, want alles was wel afgeseald met plastic, maar zonder boekje. Weet iemand of er toch een boekje bij hoort en of die 22 cijferige code wel de echt key is? Ik kan altijd nog me geld terugvragen, maar ik heb liever dat alles werkt. Ze zijn niet zo gul bij de bart smit meestal...
Mis ik nou toch het boekje, want alles was wel afgeseald met plastic, maar zonder boekje. Weet iemand of er toch een boekje bij hoort en of die 22 cijferige code wel de echt key is? Ik kan altijd nog me geld terugvragen, maar ik heb liever dat alles werkt. Ze zijn niet zo gul bij de bart smit meestal...