Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Startpost multi-edit en postreport.

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:07
=== Idee 1: Startpost multi-edit ===

Mij lijkt het een mooie feature, dat als je met een groepje mensen die enthousiast geworden zijn door een topic de startpost wilt onderhouden, of als je een dikke startpost hebt en je hebt geen zin meer om deze te onderhouden, deze edit-rechten kunt geven op een startpost.

Tevens ook zeer handig bij een CiP of CM die je met meerdere mensen maakt, lijkt mij zo.

Zo gaan er minder mooie startposts dood omdat de TS deze niet meer update, en krijg je minder fouten in een startpost omdat je dan altijd wel 1 van de TSmensen kan bereiken als er even 1 niet reageert.

=== Idee 2: Postreport ===

Een knoppie bij elke post, als je daar op drukt kan je een postreport sturen naar degene van wie de post is. Bijvoorbeeld als hij iets heel informatiefs post, maar de link erbij is dood, kan je 'm ff poken dattie zijn post even moet aanpassen. Om misbruik of flamewars te voorkomen start je met 5 te sturen PR's krijg je er pas een nieuwe PR bij zodra de ontvanger van je PR op "deze was bruikbaar, dank u zeer" heeft geklikt.

Zo wordt het forum nog meer zelfregulerend, en scheelt het werk voor de mods. Tevens kan ik dan pimpen met het feit dat het mijn idee was. 8)

There is no replacement for displacement!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

1e is eerder aangevraagd, en genadeloos afgeschoten door de Parse dudes en ik zie eigenlijk ook geen reden om zoiets te willen. Als een TS er niet meer is kun je altijd een modje aanschieten om een nieuw topic aan te maken ofzo.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Haan
  • Laatst online: 14:26

Haan

dotnetter

_eXistenZ_ schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:18:

Een knoppie bij elke post, als je daar op drukt kan je een postreport sturen naar degene van wie de post is. Bijvoorbeeld als hij iets heel informatiefs post, maar de link erbij is dood, kan je 'm ff poken dattie zijn post even moet aanpassen. Om misbruik of flamewars te voorkomen start je met 5 te sturen PR's krijg je er pas een nieuwe PR bij zodra de ontvanger van je PR op "deze was bruikbaar, dank u zeer" heeft geklikt.

Zo wordt het forum nog meer zelfregulerend, en scheelt het werk voor de mods. Tevens kan ik dan pimpen met het feit dat het mijn idee was. 8)
Lijkt me dat DM daar perfect voor geschikt is ook? Alleen heeft niet iedereen dat aanstaan, maar die functie die jij voorstelt zou je dan ook uit moeten kunnen zetten (ik moet er niet aan denken dat mensen steeds commentaar op elkaars posts gaan leveren eerlijk gezegd)

Het multi TS idee lijkt me opzich wel handig, maar dat kan dus blijkbaar niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Haan op 09-07-2007 14:32 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hebben we daar juist DM niet voor geintroduceerd :? Wil je geen feedback via 't forum, dan kan je als user dat zelf uitzetten :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 08:07
moto-moi schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:25:
1e is eerder aangevraagd, en genadeloos afgeschoten door de Parse dudes en ik zie eigenlijk ook geen reden om zoiets te willen. Als een TS er niet meer is kun je altijd een modje aanschieten om een nieuw topic aan te maken ofzo.
Ofzo iets ja :P Want dan kan je dus niet met meerdere mensen een TS onderhouden, tenzij je accounts deelt.

There is no replacement for displacement!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

mjah, overleggen met mensen is niet eng ofzo hoor ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:04

crisp

Devver

Pixelated

Idee 1 is er inmiddels wel :)
Idee 2 lijkt me prima via DM te kunnen, dus behoeft m.i. geen extra optie.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.