Het volgende probleem doet zich voor:
Ik krijg in mijn programma steeds een access violation bij het aanmaken van een pointer naar een object van een zelfgeschreven klasse. Het vreemde is dat het zo af en toe werkt, tot ik nieuwe code ga toevoegen. Na het weghalen van de nieuwe code treedt doodleuk weer de zelf EV op.
Het gaat om deze code:
De klasse FtpConnection heeft de volgende constructor:
Wat kan hier de oorzaak van zijn? Ik ben nog niet zo heel lang bezig met C++ (een maandje ongeveer)...
Gebruikte IDE is Borland C++ Builder trouwens. Hierbij nog even een screenshotje:
Ik krijg in mijn programma steeds een access violation bij het aanmaken van een pointer naar een object van een zelfgeschreven klasse. Het vreemde is dat het zo af en toe werkt, tot ik nieuwe code ga toevoegen. Na het weghalen van de nieuwe code treedt doodleuk weer de zelf EV op.
Het gaat om deze code:
C++:
1
| FtpConnection * conn = new FtpConnection("localhost", 21); |
De klasse FtpConnection heeft de volgende constructor:
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| FtpConnection::FtpConnection(std::string host, int port) { _iPort = port; _sHost = host; try { _sCommand = new TCPSocket(); } catch (SocketException se) { MessageBox(NULL, se.what(), "Exception", MB_OK|MB_ICONINFORMATION); } } |
Wat kan hier de oorzaak van zijn? Ik ben nog niet zo heel lang bezig met C++ (een maandje ongeveer)...
Gebruikte IDE is Borland C++ Builder trouwens. Hierbij nog even een screenshotje:
[ Voor 7% gewijzigd door Koppensneller op 09-07-2007 14:22 ]