"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Natuurlijk. In de eula staat vaak "Garantie tot de deur." en "Wij zijn niet aansprakelijk voor bugs"....en met deur bedoelen ze de deur van hun bedrijf mee, niet de deur van de winkel.
Het is erg slecht zaken doen, maar het gebeurd vaak genoeg. Wie gaat hen nou voor de rechter slepen voor slechts een spel?
Het is erg slecht zaken doen, maar het gebeurd vaak genoeg. Wie gaat hen nou voor de rechter slepen voor slechts een spel?
Waarom zouden ze dat niet kunnen. Misschien is er geen geld/tijd voor etc. Je hoeft er toch niet voor te betalen. Betaalde spellen die slecht zijn krijgen gewoon een slechte recensie en mensen zullen dit spel niet gaan kopen.
☻/
/▌
/ \
Het is inderdaad wel zo netjes, maar ik heb even gekeken op dat forum en het komt op mij over dat het ontwikkelteam van dit spel gestopt is onder Codemasters te werken. Codemasters kan er dan ook vrij weinig meer aan doen.
Gewoon als consument niet blind een spel kopen, maar eerst reviews/reacties afwachten. Dan ben je al vrij zeker dat je geen totale miskoopt maakt.
Gewoon als consument niet blind een spel kopen, maar eerst reviews/reacties afwachten. Dan ben je al vrij zeker dat je geen totale miskoopt maakt.
Ik heb van de week het spel ook gespeeld, in de hoop dat het spel een moderne versie van Theme Hospital is, en mij is toen hetzelfde opgevallen. De sandbox mode is erg beperkt en er komen weinig patienten. Toen ik het persbericht op het forum van codemaster las was ik wel verbaasd dat ze dit probleem niet gaan verhelpen.
< dit stukje webruimte is te huur >
Zojuist op het forum een patch van iemand die zorgt voor meer mensen in de sandbox versie. Is er tenminste nog iemand in je ziekenhuis.
Heb het spel ook even gespeeld maar ook weer snel gestop. Werd gek van alle bugs die erin zitten. Onbegrijpelijk dat dit spel geen patch krijgt.
Draait Theme Hospital niet ook onder XP? Misschien een kleine tweak nodig ofzo maar heb dat spel altijd met plezier gespeeld en echt slecht ziet het er niet eens uit volgens mij.
Dus als je een auto koopt en het blijkt vol constructie fouten te zitten, dan is dat ook volkomen normaal?sariel schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:11:
Natuurlijk. In de eula staat vaak "Garantie tot de deur." en "Wij zijn niet aansprakelijk voor bugs"....en met deur bedoelen ze de deur van hun bedrijf mee, niet de deur van de winkel.
Dat een spel bugs bevat is onvermijdelijk. Maar er is een verschil in bugs die het spel onspeelbaar maken en bugs die draaglijk zijn.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Draait prima onder XP, gisteren nog gespeelddaroy schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:03:
Draait Theme Hospital niet ook onder XP? Misschien een kleine tweak nodig ofzo maar heb dat spel altijd met plezier gespeeld en echt slecht ziet het er niet eens uit volgens mij.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat hospital tycoon zit vol met bugs, en het is ook nog eens niet leuk. Als je het in de winkel ziet liggen, lekker laten liggen zou ik zeggen
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Kep het zelf ook eens aan de gang gehad dacht ik maar had er wel iets voor nodig om het werkend te krijgen als ik me niet vergis. Heb zelf niet de behoefte om het te gaan spelen maar het was meer bedoelt als tip voor de mensen die Hospital Tycoon wouden aanschaffen.
er is inderdaad een patch voor nodig meen ik me te herinneren.
over hospital tycoon: goed concept, bijzonder slecht uitgevoerd. Jammer dat ze weer iets moois uit het verleden de nek om weten te draaien
over hospital tycoon: goed concept, bijzonder slecht uitgevoerd. Jammer dat ze weer iets moois uit het verleden de nek om weten te draaien
Pagina: 1