Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
't Hele idee van het zoeken daar is dat je niet zoekt naar specifieke reviews, maar naar producten waar reviews voor zijn. En het is misschien wel "leuk" om te zoeken op producten die uitsluitend slecht beoordeeld zijn, maar we gaan er vooralsnog vanuit dat je normaliter van een of meerdere producten wilt weten hoe de beoordeling is en niet maar op de bonne foi alle producten met een bepaalde score wilt hebben
Als je aan het shoppen bent voor dingen, wil je inderdaad wel zoeken naar specifieke producten, maar ik neem aan dat ik niet de enige bezoeker hier ben die vaak vragen krijgt over computerspul en dan is het handig om op voorhand al van een aantal dingen uit het hoofd te weten of het bagger is of niet.
Persoonlijk vind ik dan ook de reviews met een negatief koopadvies een stuk interessanter en nuttiger dan de reviews met een positief koop-advies.
Ikzelf lees de reviews dan ook niet zozeer met het oog op aanschaf, maar meer uit interesse.
Persoonlijk vind ik dan ook de reviews met een negatief koopadvies een stuk interessanter en nuttiger dan de reviews met een positief koop-advies.
Ikzelf lees de reviews dan ook niet zozeer met het oog op aanschaf, maar meer uit interesse.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Wellicht dat je dan wat meer aan dit overzicht hebt:
http://tweakers.net/pricewatch/reviews/
En dan eventueel klikken op 'Nieuwste productreviews'
Dan kan je door alle reviews bladeren (ongefilterd), evt kan je ze daar ook op score sorteren om zo alle slechte te bekijken.
http://tweakers.net/pricewatch/reviews/
En dan eventueel klikken op 'Nieuwste productreviews'
Dan kan je door alle reviews bladeren (ongefilterd), evt kan je ze daar ook op score sorteren om zo alle slechte te bekijken.
[ Voor 8% gewijzigd door ACM op 09-07-2007 16:04 ]