Hallo allemaal,
Ik ben nu voor 1 maand aan het werk bij een notaris kantoor in Leeuwarden, dit doe ik omdat de huidige Systeembeheerder een maand met vakantie is. Nu heb ik morgen een gesprek over mijn verdiensten tijdens deze maand.
Tevens heb ik ook al een half jaar stage gelopen op dit bedrijf, en ben ook in het bezit van ICT niv 3 Diploma: medewerker beheer.
hier even een omschrijving van mijn taken:
Controleren van de servers - Back up procedure. (netwerkbeheer)
Ondersteunen van gebruikers. (ook met speciaal geschreven software)
Behereren van inkt vooraad, vervangen inkt patronen.
e mail verkeer controleren vooral de Spam - GBA etc.
Problemen met randapparatuur oplossen (printers etc)
en nog wat andere taken.
de werkt tijden zijn van ma - vr 8:30 tot 17:00
Nu is mijn vraag wat kan ik vragen voor mijn werk in deze maand ?
als er nog een topic hier over is mijn excuus hier voor ik heb wel gezocht maar kon geen verwante topics vinden.
ik heb ook al wat bij instancie gekeken en daar kwam ik op € 1035, persoonlijk vindt ik dit vrij weining want mijn kennis is vrij breed op het gebeid van netwerkbeheer en systeembeheer ik zat zelf te denken aan € 1100 tot € 1250 of is dit te gek.
ik hoop een eerlijk antwoord te krijgen van jullie
alvast bedankt
Joost
Ik ben nu voor 1 maand aan het werk bij een notaris kantoor in Leeuwarden, dit doe ik omdat de huidige Systeembeheerder een maand met vakantie is. Nu heb ik morgen een gesprek over mijn verdiensten tijdens deze maand.
Tevens heb ik ook al een half jaar stage gelopen op dit bedrijf, en ben ook in het bezit van ICT niv 3 Diploma: medewerker beheer.
hier even een omschrijving van mijn taken:
Controleren van de servers - Back up procedure. (netwerkbeheer)
Ondersteunen van gebruikers. (ook met speciaal geschreven software)
Behereren van inkt vooraad, vervangen inkt patronen.
e mail verkeer controleren vooral de Spam - GBA etc.
Problemen met randapparatuur oplossen (printers etc)
en nog wat andere taken.
de werkt tijden zijn van ma - vr 8:30 tot 17:00
Nu is mijn vraag wat kan ik vragen voor mijn werk in deze maand ?
als er nog een topic hier over is mijn excuus hier voor ik heb wel gezocht maar kon geen verwante topics vinden.
ik heb ook al wat bij instancie gekeken en daar kwam ik op € 1035, persoonlijk vindt ik dit vrij weining want mijn kennis is vrij breed op het gebeid van netwerkbeheer en systeembeheer ik zat zelf te denken aan € 1100 tot € 1250 of is dit te gek.
ik hoop een eerlijk antwoord te krijgen van jullie
alvast bedankt
Joost