DLink DWL-2000+

Pagina: 1
Acties:

• Elroyv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01-2023

Elroyv

Novell Rulezzzz

Topicstarter
Misschien heeft iemand hier nog een idee.
Om de 1 of andere dubieuze reden loopt mijn accesspoint , een DWL-2000+, steeds vast.
Soms duurt het een dag maar soms een paar uur. Deze loopt vast en is niet meer te benaderen.

Na een power cycle werkt ie weer.
Van www.dlink.nl heb ik reeds de meeste recente firmware afgehaald en het apparaat hierna toe geflasht. Helaas niet echt een verbetering.

Ben ook al aan het downgraden geweest (ook naar de versie voordat ik ging flashen) maar het lijkt allemaal niet echt te helpen.

Heeft iemand toevallig een zelfde ervaring of toevallig nog de BRILJANTE tip.

Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?

• krisis1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 20:46

krisis1

Onder-watte?!

Euh, er al eens aan gedacht dat je hardware misschien gewoon verrot is?

Ik heb bij mij enkele SMC routers en een Linksys-exemplaar, allen niet ultra-cheap maar zeker ook niet pro-quality. Bij veel connecties tegelijk (bvb drukke torrents) lopen die dingen ook vast, weinig aan te doen buiten een power cycle. Heel lastig, maarja...

Ik had ook ergens een DWL-2000AP+ ergens hangen, die connectie geraakte ook om de zoveel tijd zoek, zelfs zonder veel verkeer. Altijd gedacht dat het aan de client lag. Uiteindelijk 2 AP's gaan halen, een wireless bridge was beter geschikt voor het doel.

[ Voor 91% gewijzigd door krisis1 op 09-07-2007 20:13 ]

• Elroyv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01-2023

Elroyv

Novell Rulezzzz

Topicstarter
Hmmm, anders maar even een tijdschakelaar halen bij de kijkshop voor 5 euri.
Laat ik het ap gewoon 2 x per dag resetten mbv de tijdklok.......

Vreemd geval. KIjk als ie nu 10 x per dag vast loopt.......... maar zois het 3 x achter elkaar maar voor doet ie het ook dagen achtereen.

Naja tijdschakelaar is de goedkoopste optie

Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?