mail merge met word

Pagina: 1
Acties:

• dennisreijbroek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-02-2023
Hoi,

Ik heb een mail merge document gemaakt in Word. Als ik de gegevens wil opvragen krijg ik een nieuwe pagina. Ik wil dat alles op de zelfde pagina komt te staan. Dus onder elkaar. Ik moet nl 40 cisco routers configuren met 250 poorten en elke poort moet apart geconfigureerd worden. Het onderstaande wat vetgedrukt is moet aangepast worden.

!
interface G3/9
speed auto 10 100
duplex auto
switchport access vlan 187
exit
!

Iemand een idee?

Verwijderd

Don't do the usermod Ik snap er nog steeds vrij weinig van. Waar haal je bijv. de gegevens uit? Leg het even wat beter uit, zodat we je kunnen helpen...

[ Voor 35% gewijzigd door Lustucru op 09-07-2007 12:16 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

- welke versie van Word? Denk je ook even aan titeltags?
zie: Het gebruik van titeltags in office *lezen svp*

enne:
whoami in "Merge document in Word"
Echt veel helderder wordt het er niet op :)

Maar iig, kijk eens, afhankelijk van je officeversie, naar de mogelijkheid om een lijst/catalogus/etiketten te mergen. In alle gevallen komt het erop neer dat je je pagina vult met telkens dezelfde velden, gescheiden door een {next record}
Of je voegt samen naar een document en doet f/r op harde pagina. -->niks

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06:24

Boss

+1 Overgewaardeerd

Met de optie om een catalogus te mergen krijg je geen pagina einde na ieder record.

Overigens gok ik dat je het bestand wilt opslaan als text en dan via een console als script laten uitvoeren? Dan zal die pagebreak toch niet heel veel uitmaken?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.