Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Irritante Melding op Asus Mypal A636N

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Ik heb sinds kort een Asus Mypal A636N en nu zit ik met iets wat ik niet snap.

Elke keer als hij niet op externe stroom zit en hij schakelt na 3 minuten uit, dan schakelt hij pas weer in als ik de powerknop bovenop indruk. Het vreemde is wel dat het ding nog aanstaat, want als ik erop druk hoor ik de klik geluiden en als ik dan op power on druk heb ik ineens een aantal schermen geopend.

Hoort dit of doe ik iets fout?

Daarnaast elke keer als hij uitspringt na 3 minuten en ik zet hem weer aan als ik hem nodig heb, dan zegt hij dat er nieuwe geheugnkaart in zit of ik alle media bestanden wil zoeken. Terwijl die geheugenkaart er niet uit is geweest.

Iemand ideeën?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:42
In Energiebeheer (hoe heet dan in Windows Mobile?) kun je instellen dat als hij aan de netstroom hangt, de schermverlichting aan moet blijven.

Dat ie van jouw uitgaat en zoekt naar de geheugenkaart is een beetje vreemd :)

Verwijderd

Topicstarter
Aan net stroom blijft hij ook aan, maar als hij van netstroom af is dan gaat hij na 3 minuten uit.

Dat is allemaal het probleem niet, maar dat je wel kan klikken, maar niks ziet kan niet de bedoeling zijn toch?

En dat hij daarna zegt dat er een nieuwe geheugenkaart inzit en wil zoeken ook niet lijkt me.

Nog meer ideeën?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Je hoeft niet voor iedere vraag een nieuw topic te openen. Zie hiernaast mijn bericht in je vorige topic:

Bluetooth op Asus MyPal A636N

[ Voor 3% gewijzigd door Eggy op 09-07-2007 14:21 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.