Toon posts:

Asus V7100 MX tvout HELP!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lo,

Ik heb een Asus V7100 MX maar hij geeft erg slechtem resultaten Ik heb de kaart gekocht om mn voodoo 2 te vervangen maar met Unreal Tournament kom ik niet boven de 35 frames per sec.alle details staan op high met 16 bit kleur (als ik em op 32 bit zet wordt het onspeelbaar (18frames p/sec)
Waar kan dit aan liggen?
de rest van mn systeem: P2 400, 256Mb RAM, ASUS P3V4X

-tnx

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
heb je er al Detonator drivers opgezet? (search)
heb je de kaart al overgeklokt? (search coolbits)
probeer dat eens, het helpt >:)

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:43
Heb je voor je hardware de nieuwste drivers? Zoals voor je GeforceII MX de nieuwste detonator3 drivers? Deejayv je was me net voor ;)

Zoja.. dan misschien toch tijd voor een upgrade? Je P2 400 is een grote bottleneck in je systeem :P

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Topicstarter
Upgrade? heb ik net gedaan (een videokaart:P)
maar mn Pentium draait op 633:D
ja de drivers (van nVidia) heb ik ook de 4in1 pack voor mn VIA set...

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem met dezelfde kaart alleen dan in een duron 700@900, volgens mij ligt het gewoon aan de combo UT en de gf2mx. Ik heb verschillende drivers geprobeerd maar geen grote verschillen opgemerkt.

ook overklokken van de kaart maakte niet veel uit
:'(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb dezelfde, wel eens UT mee gespeeld maar nergens last van. Heb zelf een PIII 500mhz @ 550mhz Asus p2b en Win2k (ja ik weet het traag voor je video).

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan het dat Q3 en Alice wel supermooi draaien? (1280x1024 32 bit trilineare buffering, alles high)
Pagina: 1