Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SmartPhone] Programmas op SD kaart starten niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• RutgerJan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik kan het hier zo gauw niet vinden, misschien dat ik de eerste ben met het probleem... Het volgende is er aan de hand:
Mijn Qtek 8300 is gerepareerd (joystick was kapot) en is gelukkig weer terug. Volgens mij hebben ze er nieuwe firmware oid opgezet: toen ik hem aandeed zag ik iets staan wat ik nooit eerder gezien had (iets van cold reboot), de communicatiemanager is nu bijv. anders dan ik eerst had. Op zich allemaal niet zo'n ramp, maar het irritante is nu dat alle programma's die ik geinstalleerd had op mijn storage card, nu niet automatisch in het startmenu komen te staan. Rarara, wat kan ik hieraan doen? Ik vind het echt heel irritant, heb geen zin om alles opnieuw te installeren, en ik heb ook zo'n gevoel dat dat niet nodig hoeft te zijn, maar dat het iets heel simpels is. Wie weet raad?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Bij de installatie van programma's worden er vrijwel altijd bestanden in het geheugen van je telefoon opgeslagen, ook wanneer je deze installeert op een geheugenkaart. Aangezien deze bestanden nu verloren zijn gegaan zul je ze dan ook opnieuw moeten installeren. Eventueel zou je nog kunnen proberen shortcuts te creëren in je start menu folder ("Windows\Start Menu" oid) met een file browser.

Deze vraag had je echter ook hier kunnen stellen:

HTC Tornado (Qtek 8300/8310 / Imate SP5/SP5m)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.