Toon posts:

pakt disc drive niet

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
na de her-instalatie van mijn windows ME pc pakt deze geen disc drive's meer alleen nog maar C:

ik heb m nu al 2X ge reboot! :( wat kan ik doen ? en pakt btw ook de drivers niet

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-02 02:20

Koppensneller

winterrrrrr

Wat bedoel je met "hij pakt geen disk drives meer"? Zijn je cd/dvd stations verdwenen? Zie je ze nog wel in het BIOS? Welke drivers pakt hij niet? Specs?

Kortom: meer info aub...

Verder zou ik je willen nomineren voor Slechtste topcistart 2007

En met Windows ME vraag je er ook wel een beetje om, vind je niet?

[ Voor 12% gewijzigd door Koppensneller op 08-07-2007 22:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
hahaha jah okej het is een pentium 3 pc met 128mb s-dimm werkgeheugen

en nee ze staan nergens meer in ja me cd/dvd drives zijn weg... als ik in me config scherm op "add new hardware" klik dan staan ze er beide in... als ik ze wil installeren dan gaat het balkje wel voordt en voltooid het installeren maar zie ik ze nog nergens...

ze gaan wel open/dicht maar pact ook geen cd'tje etc.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:47:
hahaha jah okej het is een pentium 3 pc met 128mb s-dimm werkgeheugen

en nee ze staan nergens meer in ja me cd/dvd drives zijn weg... als ik in me config scherm op "add new hardware" klik dan staan ze er beide in... als ik ze wil installeren dan gaat het balkje wel voordt en voltooid het installeren maar zie ik ze nog nergens...

ze gaan wel open/dicht maar pact ook geen cd'tje etc.
Erg verhelderend is dit niet vind je wel :P

Staan ze in je devicemanager? Zo niet, is de controller geinstalleerd waar ze aanhangen?

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Kun je ze wel zien in het bios dan? En ze hebben het ooit wel gedaan? Alle kabels ok? Staan ze wel vermeld in apparaatbeheer? Wat voor een drives zijn het?

Verwijderd

Topicstarter
staan niet in bios
ik heb er nog rollercoaster tycoon 1 op geinstaleerd en een dag erna deden ze het niet meer
alle kabels 220% o.k.
ja
D: E:

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:54:
staan niet in bios
ik heb er nog rollercoaster tycoon 1 op geinstaleerd en een dag erna deden ze het niet meer
alle kabels 220% o.k.
ja
Wat Terw_Dan ook al zei: controller(s) in orde?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:54:
staan niet in bios
alle kabels 220% o.k.
ja
Koppensneller bedoelt uiteraard de specs van de drives, niet de driveletters (gezien die niets over de drive zeggen).

Als ze niet in de bios staan, dan moet je daar je probleem zoeken, niet in windows. Dus zorg eerst voor goede bekabeling en/of jumpering zodat ze ook weer in de bios herkend worden.

Verwijderd

Topicstarter
yep

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Gewoon weer beginnen bij begin. 1 HD en dan booten. 1 HD + 1 cd rom en als laatste 1 hd + 2x cd rom.
zoals al vermeld, als ze niet in de bios staan vermeld. Dan lijkt hem me vrij merkwaardig dat windows ze wel kan detecteren.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Hier kunnen we helaas niets mee. Je posts zijn erg onduidelijk, je hebt je niet verdiept in de materie en bijdehande "grappige" onzin maakt het er niet beter op. Misschien een idee om 220% inzet te gaan leveren en zelf proberen alles op een rijtje te zetten...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.