Beste mensen,
ik ben sinds kort in het bezit van de Acer AT2720 LCD tv.

Specs: http://www.acer.be/acereu...ctx4=BeLux&crc=2667088607
Het apparaat werkt prima, niets over te klagen.
Het enige probleem is nu, dat ik mijn Logitech Z5500 digital setje op deze tv aan wil sluiten.
Ik kan alleen nergens een geschikte uitgang hiervoor vinden! Zelfs een microfoon uitgang is niet te vinden! Ik maak op dit moment gebruik van analoge televisie, dus ik heb geen directe andere audio bron die ik kan doorlussen naar mn Z5500 (bijvoorbeeld bij receiver of dvd etc). Ik heb overal bij de televisie en de handleiding gekeken naar de uit/ingangen, maar geen microfoon oid te bekennen!
Het enige wat ik vind is:
Analog Tuner
SCART1: CVBS(In/Out), RGB(In), Audio R/L, FB, S
SCART2: CVBS(In/Out), RGB(In), Audio R/L, FB, S
AV3 in: YPbPr/YCbCr,CVBS, Audio R/L
HDMI 1
HDMI 2
PC D-sub in
PC Audio in
In de troubleshootsectie van de handleiding staat zelfs: Als het geluid het niet doet, controleer of er geen koptelefoon is aangesloten. IK KAN GEEN EENS EEN AANLSUITING HIERVOOR VINDEN!
Nou, ik snap het niet meer. Iemand anders ervaring met dit euvel? Of hoe moet ik anders mijn Z5500 op deze televisie aansluiten?
Ben benieuwd!
Groet :W
Maarten
ik ben sinds kort in het bezit van de Acer AT2720 LCD tv.

Specs: http://www.acer.be/acereu...ctx4=BeLux&crc=2667088607
Het apparaat werkt prima, niets over te klagen.
Het enige probleem is nu, dat ik mijn Logitech Z5500 digital setje op deze tv aan wil sluiten.
Ik kan alleen nergens een geschikte uitgang hiervoor vinden! Zelfs een microfoon uitgang is niet te vinden! Ik maak op dit moment gebruik van analoge televisie, dus ik heb geen directe andere audio bron die ik kan doorlussen naar mn Z5500 (bijvoorbeeld bij receiver of dvd etc). Ik heb overal bij de televisie en de handleiding gekeken naar de uit/ingangen, maar geen microfoon oid te bekennen!
Het enige wat ik vind is:
Analog Tuner
SCART1: CVBS(In/Out), RGB(In), Audio R/L, FB, S
SCART2: CVBS(In/Out), RGB(In), Audio R/L, FB, S
AV3 in: YPbPr/YCbCr,CVBS, Audio R/L
HDMI 1
HDMI 2
PC D-sub in
PC Audio in
In de troubleshootsectie van de handleiding staat zelfs: Als het geluid het niet doet, controleer of er geen koptelefoon is aangesloten. IK KAN GEEN EENS EEN AANLSUITING HIERVOOR VINDEN!
Ben benieuwd!
Groet :W
Maarten
[ Voor 8% gewijzigd door maart1985 op 08-07-2007 21:21 ]