Verkrijgbaarheid Inno3D iChill videokaarten

Pagina: 1
Acties:

• reusje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 13:06
Had er zelf nog niet eerder van gehoord, maar heb toch zeer zeker interesse in een videokaart uit hun iChill serie. Vooral de kaarten met Artic Cooling.

Het lijkt er echter op dat dit in Nederland nergens verkrijgbaar is. Inmiddels een email gestuurd naar de sales afdeling, maar dat is inmiddels zo lang geleden dat ik daar geen reactie meer op terug verwacht. Weet iemand toevallig waar deze kaarten in Nederland verkrijgbaar zijn? Of op welke wijze er in Nederland het beste/makkelijkst aan te komen is?

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:52
Ehm dit is gewoon een merk dat reference kaarten neemt en er een koeler op plakt van een ander bedrijf dat ook gewoon in de winkel te koop is. Waarom zou je dit zelf niet doen met een kaart van een ander merk? Enigste wat ik me dan kan bedenken is omwille van de garantie, geloof me, als je de reference koeler terug plaatst als ie ooit stuk gaat dan zeggen ze er niets van bij de fabrikant.

M3P - M3LR - 6320Wp

• reusje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 13:06
Aha, moet eerlijk zeggen dat ik dat zeg nog nooit gedaan hebt en eigenlijk altijd in de veronderstelling ben geweest dat het verwisselen van koelen een onomkeerbaar proces was.

Zijn er voor zover bekend specifieke merken kaart die zich hier goed voor lelen?

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:52
Nee iedere kaart met de reference koeler is net zo makkelijk(/moeilijk?) in verwisselen. ;)
Mijn advies: neem gewoon de goedkoopste. Heb ik ook gedaan en ik heb nu een van de best clockende kaarten van dit forum :p zo niet de beste zonder voltmods.

[ Voor 6% gewijzigd door bokkow op 09-07-2007 20:36 ]

M3P - M3LR - 6320Wp