Toon posts:

gaming barbone

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een redelijke game barbone samen te gaan stellen. Dit hoeft zeker niet high end, maar dat ik gewoon huidige games lekker kan draaien en liefste op high.
wil deze barbone voor spellen als Counter-strike Source, Counter-strike 1.6 en later unreal 2007

Ik zat daarom te denken aan de volgende dingen.

Intel Core 2 Duo, E6600, Socket 775, Boxed
Seagate Barracuda 7200.10, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II
Thermaltake VF1000BWS Lanbox + Window, Zwart
Asus P5K-VM,Retail
Sapphire Radeon X1950XT, 256 MB, GDDR3, PCI Express x16
Kingston KVR667D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC5300, 667 MHz, 2 x
Antec NeoHE, 550 Watt, Retail
en dan nog +/- 50euro montage kosten, nu kom ik op 900€ uit wat tevens mijn budget is.

is dit een goed systeem?
kan het beter voor het zelfde geld (of minder)
ik hoor het graag!

Groetjes Maarten

Verwijderd

Ik zou een Gigabyte P35-DS3(R) nemen. Die is veel beter dan de asus en ook goed te betalen. (Word minder warm, gebruikt duurdere componenten. http://www.hardware.info/...ble_2_wat_is_het_precies/ )

Verder ziet het er wel goed uit.

Edit: ik wil je alleen hier nog op wijzen: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen**

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 19:09 ]

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Naar mijn ogen ziet het er goed uit, even een onderbouwing:

Voeding
Ruim in orde, gaat het hele systeem goed en stil van voeding voorzien

Processor
Ziet er goed uit, wellicht kan je omdat je ook een moederbord kiest welke dit ondersteund, een processor nemen met 1333mhz FSB? Dit past wel binnen je budget, een E6750 is momenteel zelfs goedkoper dacht ik

Geheugen
Het goedkoopste setje wat je nog ruimte laat om of over te clocken of een 1333mhz FSB processor te nemen, goede keuze!

HDD
Altijd goed, alhoewel ik zelf liever de Samsung T166's prefereer. Stiller/koeler en doen qua snelheid niet echt onder de seagate's

Videokaart
Ikzelf zou dan toch eerder voor een X1960Pro gaan, aangezien het feit deze iets meer bang for buck leveren, en op die manier kom je nog makkelijker onder je budget ook!

Hoop dat je er wat aan hebt :)

P.S: Welkom op GoT :)
P.S.S: Groeten hoef je hier niet te doen, wij GoTers (ook al ben ik er zelf ook nog niet zo lang een) respecteren elkaar zowiezo al!
P.S.S.S: Wat kapert zegt is wel waar...

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:42
DIt is nou niet bepaald dé manier om een topic te starten, je hebt geen onderbouwing van je keuzes. Neem eens een kijkje hier: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen** Door kun je ook het nodige informatie uithalen, hoe een topic eruit moet zien.

[ Voor 27% gewijzigd door kapert op 08-07-2007 19:21 ]

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:06:
Ik zou een Gigabyte P35-DS3(R) nemen.
TS wil een mATX mobo.

Je moet vooral naar de grootte van de videokaart kijken. Denk dat je met de 1950Pro een prima keuze maakt.

Verwijderd

ejtnaj schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:47:
[...]

TS wil een mATX mobo.

Je moet vooral naar de grootte van de videokaart kijken. Denk dat je met de 1950Pro een prima keuze maakt.
Dat staat er niet specifiek, dat komt omdat de TS niet aan de policy voldoet, maar je zal gelijk hebben omdat het in een barebone moet passen.

pricewatch: Gigabyte GA-G33M-DS2R, iG33 (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA)

Met ultra durable 2

http://www.gigabyte.eu/Pr...34&ModelName=GA-G33M-DS2R

Verwijderd

Topicstarter
osc4r schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:12:
HDD
Altijd goed, alhoewel ik zelf liever de Samsung T166's prefereer. Stiller/koeler en doen qua snelheid niet echt onder de seagate's

>dus kan ik beter een Samsung T166 nemen?

P.S: Welkom op GoT :)
>thanks :>

P.S.S: Groeten hoef je hier niet te doen, wij GoTers (ook al ben ik er zelf ook nog niet zo lang een) respecteren elkaar zowiezo al!
>okey dat weet ik dan weer voor de volgende keer

P.S.S.S: Wat kapert zegt is wel waar...
>mijn excuses hiervoor
dus kan ik deze gehele setup pakken alleen moet er verandering komen in de hdd of kan ik toch beter de Gigabyte P35-DS3(R) nemen?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zie Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen**, dit namelijk niet geheel de bedoeling. Alsnog een welkom op GoT overigens. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Laurent op 08-07-2007 22:39 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.