Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Demon CS statsserver (kwil ook GoT)

Pagina: 1
Acties:

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
http://www.teamplay.cc/

Sinds kort houd ook Demon de stats bij, alleen klopt er volgens mij nog niet veel van, lijkt dat ze trager met de stats zijn dan distributed.net :) .
Maar mijn verzoek aan Firefox is dan ook, behalve de eigen stats server, misschien ook een account op teamplay, het is gratis, dus de kosten zijn het probleem niet. En ziet er beter uit dan de statspage die er nu is. (en ook iedereen die speelt verschijnt in de stats op teamplay (GoT stats http://counterstrike.tweakers.net/)

Zou dit mogenlijk zijn?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Ach, statlist, maak ik me niet zo druk om, ok het is leuk om eens bovenin te eindigen, maar ik speel het toch voor de lol. BTW op de eerste plaats kom je toch niet, die is al elke keer "bezet" door iemand, zijn naam was iets met commando ofzo :? >:) >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Dat halfStats niet het meest gelikte proggeltje is, dat was me al bekend.

Ik ken dit stats systeem, als ik ooit eens zin en tijd heb zal ik er wel eens naar kijken, maar voorlopig ligt mijn geduld bij Kees, die al enige tijd bezig is een log parser/stats engine te schrijven op MySQL en PHP geent..

een 'nieuwtje' overigens die al enige weken terug eens op onze zeer revolutionaire met de hand gegenereerde HTML nieuws weergave file is toegevoegd. }:)

Voorlopig willen we het even allemaal zelf doen. Of ik daarna mijn stats ook aan deze webring hang, dat zien we nog wel (eerst maar eens weer een wat degelijker internet verbinding zien te regelen.)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.