Na jaren gebruikt te hebben gemaakt van een tornadomodem voor het weergeven van inkomende gesprekken (caller-id) via de vaste telefoonlijn op het netwerk, merk ik dat ik op de vaste lijn steeds minder gebeld wordt en langzaam maar zeker alles via mijn mobiele telefoon binnekomt.
Ik ben dan ook op zoek naar een programma dat de caller-id van mijn mobietje op mijn pc-scherm weergeeft. Voor vaste lijnen, voip, skyhype enz, bestaan er talloze software, maar ik kan niets vinden voor bluetooth. (terwijl er tig mogenlijkheden zijn voor in de auto, op de fiets, enz).
Mijn vraag is dus:
Wie kent een programma dat bluetooth caller-id kan weergeven op een pc.
Het liefst zou het programma meerdere mobieltjes moeten kunnen herkennen en als het mogenlijk
is mag het programma een server gedeelte hebben en een client gedeelte.
(ps. ik beschikt natuurlijk over een bluetooth dongle)
Ik ben dan ook op zoek naar een programma dat de caller-id van mijn mobietje op mijn pc-scherm weergeeft. Voor vaste lijnen, voip, skyhype enz, bestaan er talloze software, maar ik kan niets vinden voor bluetooth. (terwijl er tig mogenlijkheden zijn voor in de auto, op de fiets, enz).
Mijn vraag is dus:
Wie kent een programma dat bluetooth caller-id kan weergeven op een pc.
Het liefst zou het programma meerdere mobieltjes moeten kunnen herkennen en als het mogenlijk
is mag het programma een server gedeelte hebben en een client gedeelte.
(ps. ik beschikt natuurlijk over een bluetooth dongle)