Acer 5920G met simkaart lezer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.675 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hajo360
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-01 11:34

Hajo360

Back in NL

Topicstarter
Ik ben de trotse eigenaar van een gloednieuwe Acer Aspire 5920G, en tijdens het uitpakken van mijn nieuwe speeltje kwam ik onder de batterij een SIMkaart lezer tegen. Nu is dit mijn eerste laptop, maar ik zou toch wel graag willen weten of dit tegenwoordig normaal is.

In de product beschrijving op internet staat niks over dez functie en ook in de handleiding heb ik hier nog niks over kunnen vinden.

Niet geheel onbelangrijk, hoe werkt deze kaartlezer? Lopen we binnenkort allemaal met een laptop tegen ons oor, of kan ik hiermee overal het internet op.

Ik bezit ook een T-mobile onbeperkt internet abonoment voor mijn PDA. En nu is mijn vraag kan zonder al te veel ongein mijn SIM kaart in mijn laptop steken? Heb ik hier software voor nodig?

Afbeeldingslocatie: http://www.acer.nl/acereuro/wr-resource/818139892/upload/E0Entity3/1/ASP5920_03.jpg

Foto's nodig van de beruchte kaartlezer?? Gewoon ff vragen.

Kunststof kun je krijgen!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik denk dat ze hier wel heel veel pics willen zien: [Ervaringen]Acer Aspire 5920G

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Denk dat je er niks aan hebt. Het was bij Intel de bedoeling om standaard mobiel internet bij het nieuwe Centrino platform ("Santa Rosa") te introduceren. Echter is dat niet door eggaan. Ik denk dan ook dat die aansluiting puur voor de toekomst is of duurdere (travelmate?) modellen. In dat geval hoeven ze dit soort dingen niet te redesignen. Ik zou anders even Acer vragen en de handleiding goed napluizen, maar ik gok voor 80% er op dat het puur een slotje is voor toekomstige modellen en dat er bij jou laptop niks achter zit behalve wat koper en een uitsparing in de behuizing.