Toon posts:

Spullen kopen met paypal

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik wil graag spullen kopen op het internet met me paypal account, maar ik heb nu al echt geloof me 7 uur liggen zoeken en heb 2 winkels in de shopreviews gevonden die paypal ondersteunde.
ik hoop dat iemand me kan helpen aan wat links waar ik met paypal kan betalen en die wat betrouwbaar zijn en het liefs in nederland natuurlijk :D

Bedankt voor jullie medewerking
Ron Daan en de kids

EDIT : oeps sorry volgens mij zit ik verkeerd had de topic link niet gezien sorry mods

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 02:16 . Reden: oeps sorry ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wat voor soort spullen wil je kopen? Kan je misschien wat duidelijker zijn de volgende keer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
okeej sorry het gaat voornamelijk over pc onderdelen, en ik wil graag een thuis bioscoop set kopen dus zeg maar audio spullen.

Thnx voor je snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Misschien handig voor de beeldvorming: waarom wil je zonodig paypal gebruiken? (Waarschijnlijk komt mijn vraag dus neer op: wat is er mis met eenmalig overschrijving, of als je dat ondanks de lovende shopsurveys niet vertrouwt, rembours?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-10 17:54

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Dat vraag ik me ook af.. waarom perse paypal? Omdat je daarmee je geld terug kunt vragen...? Je kunt inderdaad net zo goed het geld overmaken of betalen onder rembours...

Verder zou ik zo geen winkels weten waarbij dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik gebruik mijn Paypal account al heel lang niet meer. Ben nu over op Ideal en gewoon overmaken via het internet bankieren. Dat gedoe van je credit card opgeven geeft mij toch niet zo een lekker gevoel.

Rembours is ook al zo'n vage optie, je moet eerst betalen voor je het pakje in handen krijgt. Dus als het dan achteraf niet klopt dan heb je daar ook niets aan. En bij de betere webshops heb je via track and trace duidelijk bewijs als je pakje niet geleverd is.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat je weinig winkels tegenkomt die paypal supporten is logisch, ze vragen namelijk een vrij forse commissie voor iedere ontvangen betaling, dus zeker in een wereld waar de marges flinterdun zijn zullen weinigen kiezen voor paypal.

En verder, mocht je overschrijvingen niet vertrouwen, betaal dan met een creditcard, dan zit daar ook een verzekering aan vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:15

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Of onder rembours natuurlijk.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Paypal wordt alleen nog maar voornamelijk gebruikt voor Ebay (vooral buitenlandse transacties)

voor binnenland gewoon overmaken met onlinebanking, of creditcard. zou geen reden kunnen bedenken waarom je Paypal wil gebruiken daarvoor.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Misschien heeft hij nog een flink saldo op z'n paypal account waar ie vanaf wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bapemania
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 13:20
Misschien heeft ie spullen verkocht via Ebay en het geld op zijn paypal ontvangen, maar dan nog kun je dat geld zonder bijkomende kosten naar je bankrekening overmaken, tenzij het minder dan 100 euro is dan betaal je een eurootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

bapemania schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:38:
Misschien heeft ie spullen verkocht via Ebay en het geld op zijn paypal ontvangen, maar dan nog kun je dat geld zonder bijkomende kosten naar je bankrekening overmaken, tenzij het minder dan 100 euro is dan betaal je een eurootje.
Dus als je een echte hollander bent maak je eerst geld van je bankrek over naar je paypal account, zodat er 100 euro of meer opstaat en dan boek je het terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-10 19:15
Aangezien je geen toegang tot SG hebt, heeft het ook geen nut om dit topic daarnaartoe te moven. Er zit dus niet veel anders op om dit topic te sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.