Zit met een zeer vreemd probleem en zou voor dat ik de pc ga her instaleren, of er een instalatie naast ga zetten zeker willen weten dat er geen andere oplossing zijn.
Na het deinstaleren van spysweeper gaf windows xp aan dat er geherstart moest worden, dit heb ik gedaan maar nu ik probeer in te loggen doet het toetsenbord helemaal niks meer?? de muis werkt wel goed.
Het toetsenbord werkt wel goed op een ander systeem (windows 2003server) ook kan ik wel gewoon in de bios en boot menu komen.
Ook als ik in de save mode start werkt het toetsenbord niet.
Heb helaas geen ERD disk.
Heb zowel een USB als een ps/2 toetsenbord geprobeert, usb op meerdere poorten. Heb de nodige reboots achter de rug.
Op het moment dat het toetsenbord niet reageert zie ik wel dat op de achtergrond het laden van windows doorgaat
Iemand een idee wat ik nog kan proberen?
systeem specs :winsows xp SP1
nvidia 4 chipset, amd x2 proc, 2 GB geheugen, nvida 6800GTX video kaard.
als je meer moet weten hoor ik het wel.
Pulse.
Na het deinstaleren van spysweeper gaf windows xp aan dat er geherstart moest worden, dit heb ik gedaan maar nu ik probeer in te loggen doet het toetsenbord helemaal niks meer?? de muis werkt wel goed.
Het toetsenbord werkt wel goed op een ander systeem (windows 2003server) ook kan ik wel gewoon in de bios en boot menu komen.
Ook als ik in de save mode start werkt het toetsenbord niet.
Heb helaas geen ERD disk.
Heb zowel een USB als een ps/2 toetsenbord geprobeert, usb op meerdere poorten. Heb de nodige reboots achter de rug.
Op het moment dat het toetsenbord niet reageert zie ik wel dat op de achtergrond het laden van windows doorgaat
Iemand een idee wat ik nog kan proberen?
systeem specs :winsows xp SP1
nvidia 4 chipset, amd x2 proc, 2 GB geheugen, nvida 6800GTX video kaard.
als je meer moet weten hoor ik het wel.
Pulse.