Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11 21:09

DSK

boeiend...

Topicstarter
Sinds kort heeft mijn moeder een Garmin Legend Cx aangeschaft met als hoofddoel opnemen van fietstochten en de opnieuw te kunnen rijden.

Volgens diverse bronnen zou dit perfect mogelijk moeten zijn met dit toestel. Omdat het ook over mountainbike e.d. gaat hebben we er een topografische kaart van België bij aangeschaft.

Nu kunnen we, omslachtig naar mijn mening, tracks opnemen en deze bekijken op de PC enzo. Om ze opnieuw te rijden lukt echter niet omdat bij het zogenaamde trackbacken de GPS de kortste route uitrekent naar het beginpunt.
Het doel is om een track op te nemen, deze op te slaan en op een later tijdstip deze track exacht hetzelfde te rijden. Dat je ziet op de GPS waar je moet afslaan en dit grafisch uiteraard ook ziet.

Als ik het goed begrijp zou de track moeten worden omgezet in een route, de route op de GPS worden geplaats en daarna gereden worden. Deze functionaliteit is echter nergens te vinden.

Heeft iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat? Persoonlijk vind ik, meestal snel met zo'n dingen, alles wat ongebruiksvriendelijk en onduidelijk.

Blog (Linux-related)

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11 21:09

DSK

boeiend...

Topicstarter
niemand ervaring met Garmin?

Blog (Linux-related)