Merk gateway

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-02 06:27
hey

Ik heb in 1996 een pc gekocht bij gateway en omdat ze toen heel erg goed waren wou ik het dit keer weer doen maar ze verkopen het niet meer in nederland.Is er toch een manier om deze pc in nederland te kopen?

Het ging om de http://www.gateway.com/systems/product/529665348.php

alvast bedankt

Milad

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11-2025
ik denk dat hierbij google je beste vriend is..

en anders zal je hem binnen moeten laten halen vanaf andere landen..

• weebeast
darkpluisje schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 20:30:
ik denk dat hierbij google je beste vriend is..

en anders zal je hem binnen moeten laten halen vanaf andere landen..
google had niks opgelevert daarom probeerde ik het hier.Ik woon dichtbij duitsland en belgie maar daar verkopen ze het ook al niet:(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik hier kijk: http://uk.gateway.com/ zie ik onderaan alleen de UK en Frankrijk als enige Europese landen staan. Grote kans dat ze hier simpelweg niet meer leveren. Maar wat maakt het uit? Je kunt tegenwoordig op iedere hoek van de straat een OEMbak halen als je dat wilt, of er gewoon een online bestellen.

• weebeast
Terw_Dan schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 22:08:
Als ik hier kijk: http://uk.gateway.com/ zie ik onderaan alleen de UK en Frankrijk als enige Europese landen staan. Grote kans dat ze hier simpelweg niet meer leveren. Maar wat maakt het uit? Je kunt tegenwoordig op iedere hoek van de straat een OEMbak halen als je dat wilt, of er gewoon een online bestellen.
kijk effe naar de link die ik stuurde.Dat pc kan je hier volgens mij niet voor 1600 euro krijgen ofwel?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

weebeast schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 22:11:
[...]

kijk effe naar de link die ik stuurde.Dat pc kan je hier volgens mij niet voor 1600 euro krijgen ofwel?
Die pc kun je idd niet voor 1600 hierheen krijgen nee. De UK en FR site lijken alleen te verwijzen naar winkels waar het ding te kopen is. En zo'n ding uit de VS laten komen is helemaal duur en imho ook vrij onzinnig.
Waarom zoveel moeite doen voor een merkje?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Weet je nog die disclaimer bij financiele productreclames: "In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"...?

Anno 1996 was een Cyrix een goede optie voor een desktop performance CPU, was S3 de leidende videochipfabrikant, was Aureal de geluidschipfabrikant van "de toekomst" :o

Dat wil niet zeggen dat een Gateway 11 jaar later slecht zou moeten zijn, maar op basis van niets anders dan merknaam nu een PC te willen kopen is -zacht gezegd- kortzichtig. Verdiep je gewoon even in de materie, stel je eisen op, bepaal je budget en kies dan datgene wat binnen je budget het beste aan je eisen voldoet. Voldoen meerdere? Dan de goedkoopste kiezen. Simpel zat. Dat doe je toch gewoon "effe" (sic)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.