Toon posts:

Vista opent geen programma's meer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met vista waar ik kop noch staart aan krijg:
Geen enkel programma wil open, als ik bv word wil openen dan krijg ik even het blauwe cirkeltje (de vervanger van de zandloper), die veranderd terug in een normaal pijltje, en dat was het dan, er wordt helemaal niets geopend. Ik ben gaan kijken in de lijst met processen en 'msword' of iets dergelijks staat er dan niet tussen. In de logboeken kan ik ook niets bruikbaars vinden. Is er iemand die mij een aanknopingspunt kan geven?

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:14

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Toevallig wat geinstalleerd of veranderd onlangs waarna dit probleem zich voordoet?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Topicstarter
Neen, helemaal niets veranderd, van de ene moment op de andere...

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-03 13:41
Geef het beest een herstart. Dat vermeld je niet dus geef ik die tip even. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik uiteraard al gedaan :-)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem heeft zichzelf opgelost nadat ik enkele keren had herstart. Ik blijf het wel vreemd... ik was al geen fan van vista (al helemaal niet van microsoft) dit soort dingen verbeterd daar natuurlijk niets aan.

in ieder geval wel bedankt voor de reacties
Groet

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-03 13:41
Je moet niet direct Vista/Microsoft de schuld geven. Het kan best een ander programma zijn dat andere proces verhindert te starten.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-03 16:38

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Als je geen fan bent van microsoft waarom gebruik je het dan, niemand die je dwingt windows te gebruiken hoor :/

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

CAP-Team schreef op zondag 08 juli 2007 @ 13:32:
Als je geen fan bent van microsoft waarom gebruik je het dan, niemand die je dwingt windows te gebruiken hoor :/
OT: moet je fan zijn om een product te gebruiken?

TS: Heb je een virusscanner draaien? Het klinkt wel een beetje alsof er een virus of iets dergelijks dwars ligt.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-03 17:55
Overigens opende internet explorer of Firefox of welke browser je ook gebuikte wel want anders was je nooit op dit forum gekomen? :?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-02 00:43
Rob schreef op zondag 08 juli 2007 @ 13:40:
[...]

OT: moet je fan zijn om een product te gebruiken?
Dat noem je een litotes ;)
Litotes is een vorm van het eufemisme waarbij een begrip wordt verzacht door het tegenovergestelde ervan te zeggen - wikipedia.org
Kaasje123 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:09:
Overigens opende internet explorer of Firefox of welke browser je ook gebuikte wel want anders was je nooit op dit forum gekomen? :?
Of hij typte dit op een andere pc? ;)
Pagina: 1