Op 25-6-2007 is mijn BBNED lijn 6000/1024 opgeleverd via Contepts itc, voordien had ik KPN ADSL Lite van 3000/512.
Heb het volgende probleem als ik van de site waar ik een abbonement heb een film wil downloaden( max. sneldheid van de site is 1800 staat vermeld)n kom ik niet hoger dan tussen 25 KB/sec en ca 50 KB/sec met zeer veel wisselde snelheiden, niet eenkeer constant.
Bij mij vorige provider KPN ADSL Lite had ik deze problemen niet daar was de snelheid constant 110 KB/sec met een Speedtouch 546, deze modem krijg ik niet aan gepast voor mijn BBNED.
Denk dat ik deze grondig verpest heb met het proberen.
Wat kan ik doen om mijn E-tech ADRT06 modem ook deze constante snelheid tegeven.
Heb van alles geprobeert firewall uit geschakelt, kijken of het daar aan lag, ZoneAlarm meer bevoegdheden gegeven, niks helpt.
Heb zelf grote problemen met de snelheid van BBNED max 4500/900, ze weten geen oplossing, ik ga zo spoedig mogelijk weer terug naar KPN, het is geen doen met films downloaden, ben uren bezig met 800 mb binnen te halen.
Concepts ITC geeft niet thuis, m.a.w. zoek het maar uit, zie mij andere vraag over de sneldheid van BBNED.
Modem Status
Connection Status Connected
Us Rate (Kbps) 896
Ds Rate (Kbps) 4512
US Margin 8
DS Margin 5
Trained Modulation ADSL_G.dmt
LOS Errors 0
DS Line Attenuation 21
US Line Attenuation 9
Peak Cell Rate 2113 cells per sec
CRC Rx Fast 0
CRC Tx Fast 0
CRC Rx Interleaved 0
CRC Tx Interleaved 1
Path Mode Interleaved
DSL Statistics
Near End F4 Loop Back Count 0
Near End F5 Loop Back Count 0
NO_MODE
ADSL_G.dmt-aan gevinkt
ADSL_G.lite
ADSL_G.dmt.bis-aan gevinkt
ADSL_G.dmt.bis_DELT-aan gevinkt
ADSL_2plus
ADSL_2plus_DELT
ADSL_re-adsl
ADSL_re-adsl_DELT
ADSL_ANSI_T1.413
MULTI_MODE
ADSL_G.dmt.bis_AnxM
ADSL_2plus_AnxM
Heb het volgende probleem als ik van de site waar ik een abbonement heb een film wil downloaden( max. sneldheid van de site is 1800 staat vermeld)n kom ik niet hoger dan tussen 25 KB/sec en ca 50 KB/sec met zeer veel wisselde snelheiden, niet eenkeer constant.
Bij mij vorige provider KPN ADSL Lite had ik deze problemen niet daar was de snelheid constant 110 KB/sec met een Speedtouch 546, deze modem krijg ik niet aan gepast voor mijn BBNED.
Denk dat ik deze grondig verpest heb met het proberen.
Wat kan ik doen om mijn E-tech ADRT06 modem ook deze constante snelheid tegeven.
Heb van alles geprobeert firewall uit geschakelt, kijken of het daar aan lag, ZoneAlarm meer bevoegdheden gegeven, niks helpt.
Heb zelf grote problemen met de snelheid van BBNED max 4500/900, ze weten geen oplossing, ik ga zo spoedig mogelijk weer terug naar KPN, het is geen doen met films downloaden, ben uren bezig met 800 mb binnen te halen.
Concepts ITC geeft niet thuis, m.a.w. zoek het maar uit, zie mij andere vraag over de sneldheid van BBNED.
Modem Status
Connection Status Connected
Us Rate (Kbps) 896
Ds Rate (Kbps) 4512
US Margin 8
DS Margin 5
Trained Modulation ADSL_G.dmt
LOS Errors 0
DS Line Attenuation 21
US Line Attenuation 9
Peak Cell Rate 2113 cells per sec
CRC Rx Fast 0