Ik wil mijn 17 jaar oude JVC videorecorder aansluiten op mijn PC via mijn TV Kaart (Hauppauge WinTV Go). Voor de aansluiting gebruik ik een coax-kabel van de VCR naar de TV Kaart.
Als ik TV kijk via de VCR, dan werkt alles perfect. Als ik een videoband afspeel, dan krijg ik alleen geluid, geen beeld (het geluid klinkt overigens wel goed).
Via de gewone TV en videoband afspelen lukt wel.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
1. Andere Drivers installeren -> geen oplossing
2. Andere TV-applicatie gebruiken -> geen oplossing
3. Hardwareversnelling van videokaart lager gezet -> geen oplossing.
4. De video benaderd via kanaal 35+ ipv via frequentie 584.000 Mhz -> geen oplossing
Wie weet hoe het kan dat mijn 17 jaar oude JVC videorecorder het wel toestaat om gewoon TV te kijken via de videorecorder, maar geen beeld geeft bij het afspelen van een videoband?
In combinatie met een gewone TV speelt de videorecorder de videoband WEL goed af.
PS Een nieuwe videorecorder kopen is mij een beetje te duur, aangezien ik slechts 3 minuten video wil digitaliseren.
Als ik TV kijk via de VCR, dan werkt alles perfect. Als ik een videoband afspeel, dan krijg ik alleen geluid, geen beeld (het geluid klinkt overigens wel goed).
Via de gewone TV en videoband afspelen lukt wel.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
1. Andere Drivers installeren -> geen oplossing
2. Andere TV-applicatie gebruiken -> geen oplossing
3. Hardwareversnelling van videokaart lager gezet -> geen oplossing.
4. De video benaderd via kanaal 35+ ipv via frequentie 584.000 Mhz -> geen oplossing
Wie weet hoe het kan dat mijn 17 jaar oude JVC videorecorder het wel toestaat om gewoon TV te kijken via de videorecorder, maar geen beeld geeft bij het afspelen van een videoband?
In combinatie met een gewone TV speelt de videorecorder de videoband WEL goed af.
PS Een nieuwe videorecorder kopen is mij een beetje te duur, aangezien ik slechts 3 minuten video wil digitaliseren.
[ Voor 6% gewijzigd door van.der.schulting op 07-07-2007 17:39 ]