Toon posts:

TFT Monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb laatst een tft monitor aangeschaft.

Alleen hij is vaag aan het doen, ik starte een spel op en toen kreeg ik zwart scherm. Niks aan de hand PC opnieuw opstarten en soms zelfs bij windows al. Bij het zwarte scherm zie ik nog wel wat er moet komen te staan, maar de verlichting is uitgevallen. Dus je kan niks lezen etc.

Het rare is dat soms dan doet ie het wel weer 10 minuten en soms valt ie zelf als uit als ik windows opnieuw opstart. Als ie uit valt, dan zie ik eerst nog 2 seconden gewoon scherm en daarna wordt ie zwart. Vaak is het ook zo dat je zwart scherm krijgt als hij terug van een screensaver komt o.i.d.

Aan de videokaart ligt het niet want een ander scherm doet het gewoon goed. En deze monitor valt op andere computers ook uit (zwart scherm). Een ander kabeltje heb ik ook al geprobeerd, maar heeft ook geen nut.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik heb geen idee wat je vraag is, of wat je wil weten, maar als ik lees: "laatst een tft gekocht", dan denk ik dat je nog in garantie periode zit. Dus ga eens terug met dat ding.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar weet iemand dan wat er precieds kapot is....
Ik heb aangegeven wat ik zie, en ik wil graag weten van iemand die er (meer/veel) verstand van heeft wat dit voor fout is ofzo.

Ik heb hem net gekregen inderdaad, dus zit nog in de garantie periode.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 17:39 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Daar is dus de garantie voor, dat mag de verkoper dus lekker uitzoeken en oplossen.

Wij kunnen niet zo aan de binnenkant van dat ding kijken of er iets defect is. Dat er een defect is lijkt me duidelijk..

Ey!! Macarena \o/

• xentron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-12-2023
Mischien een probleempje met de backlight?
Vreemd, maar dit is een typisch garantie geval, direct terug met dat ding :)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Lijkt me een geval van of het signaal gaat ergens half magisch verloren of iets met het backlight.
Wat het precies is kunnen ze je misschien vertellen op de plaats waar hij gerepareerd gaat worden en waar ze weten wat ze in handen hebben.
Op deze manier is het voornamelijk giswerk.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.