Toon posts:

Acer Aspire 5020 opeens dood...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een Acer Aspire 5020 laptop. Vanochtend deed 'ie het nog gewoon. Vanmiddag wil ik 'm weer aanzetten maar de aan en uit knop doet helemaal NIETS... Er is totaal geen leven in te krijgen...

Weet iemand of deze lap een of andere resetknop heeft? Of kan er een draadje loszitten dat die aan/uitknop niet goed werkt of is het ding helemaal dood, zomaar opeens...? Ik heb wel vaker te maken gehad met kapotte computers en laptops, maar nooit dat 'ie compleet dood lijkt...

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 14:45
batterij werkt nog?

zeker dat hij stroom krijgt?

ga eerst de eenvoudige dingen af, mss vind je het ;)

Verwijderd

Accu misschien leeg? Voedingskabel niet goed aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, zo achterlijk ben ik ook weer niet... ;) De kabel is aangesloten en goed ook. Voor de rest kan ik niets checken want hij doet gewoon niets... Zonder batterij zou hij het gewoon moeten doen op de kabel en zonder kabel zou hij het gewoon moeten doen op de batterij. Vanochtend deed 'ie het op de kabel, dus de batterij is ondertussen ook genoeg opgeladen. Maar hij doet niks met batterij en niks met kabel.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-01 15:22
maar heb je nu wel of niet getest ZONDER accu?

en is voedingsplugje niet brak? Dat zie ik vaak bij Acers. Gaat de adaptor wel aan? zie je 'm wel accu laden?

Verwijderd

mischien is de voeding kapot

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-01 19:03
gaan de leds zoals de batterij aan de voorkant wel branden ??

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:41:
maar heb je nu wel of niet getest ZONDER accu?
Oooooooooo, aha, okay. HIj doet het weer. Met de accu echt helemaal fysiek eruit deed 'ie het weer! Vervolgens heb ik de accu er weer in gestopt en hij doet het ook gewoon weer op de accu... alsof er niets aan de hand is!

Apart, hoor... Enig idee hoe dit kan? Schijnbaar zat die accu niet lekker in z'n vel: maar wel heel gek dat de lap dan zelfs niet op voeding loopt...!

Maar ja, hij doet het weer...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 21:52:
[...]

Oooooooooo, aha, okay. HIj doet het weer. Met de accu echt helemaal fysiek eruit deed 'ie het weer! Vervolgens heb ik de accu er weer in gestopt en hij doet het ook gewoon weer op de accu... alsof er niets aan de hand is!

Apart, hoor... Enig idee hoe dit kan? Schijnbaar zat die accu niet lekker in z'n vel: maar wel heel gek dat de lap dan zelfs niet op voeding loopt...!

Maar ja, hij doet het weer...
Fijn te horen dat het opgelost is en dat zonder kosten! *O*
Pagina: 1