Toon posts:

Mijn laptop start soms pas de tweede keer op

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Medion 97900 en die wil niet altijd de eerste keer opstarten. Als ik hem voor de eerste keer op start dan start hij ongeveer de helft van de tijd op, maar de andere helft van de tijd valt ie na een seconden of vijftien weer uit. Start ik hem dan opnieuw op dan doet hij het goed. Als hij eenmaal opgestart is dan heb ik eigenlijk geen problemen. Ik zou graag willen weten wat dit kan zijn en of dit eigenlijk kwaad kan?

edit: Ik was er vergeten bij te zetten dat me dit dus overkomt als ik met een netsnoer werk. Ik weet niet of hij dit met de accu ook doet, want werken op de accu doe ik eigenlijk maar af en toe.

Daarnaast heeft hij van dit fenomeen geen last als hij kort van te voren nog gebruikt is.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 18:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niermand een idee?

• JaapWillem
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-02-2023

JaapWillem

h0ning member

Klinkt als condensatoren die brak beginnen te worden. Het begin van het einde... Je zou m al moeten gaan openschroeven om te kijken of dit inderdaad zo is. Misschien kan je een paar gebarsten of lekkende exemplaren vinden.

Verwijderd

Topicstarter
JaapWillem schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:50:
Klinkt als condensatoren die brak beginnen te worden. Het begin van het einde... Je zou m al moeten gaan openschroeven om te kijken of dit inderdaad zo is. Misschien kan je een paar gebarsten of lekkende exemplaren vinden.
Gloedje nieuw is hij. Dus dat zou toch niet moeten kunnen. Zit nog wel een poos garantie op dus als dit het begin van het einde gaat worden lever ik hem net voordat de garantie afgelopen is wel even in. :)

edit: Zolang ie dit blijft doen dan kan ik er prima mee leven, maar als dit een teken is dat ie nu al langzaam de pijp uit aan het gaan is... :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 00:25 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Ik zal dit even bij de leverancier aankaarten. Zeker als je er nog garantie op hebt zitten ;)

misschien dat ze er een simpele verklaring voor hebben.
Voor de rest is er geen reden om dit topic open te houden, door de summiere imformatie die je geeft.
Dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.