Toen deed íe het niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:42
Ik sta voor een groot raadsel. Gisteravond geprobeerd een oude HD in mijn PC te proppen om er wat zooi voor een 486 op te zetten. Is niet echt gelukt (topic volgt later...), dus alles maar weer terug gezet als het eerst was.
Ik testen of alle weer loopt zoals normaal, en ja hoor geen probleem.

Wil ik vanochtend een mailtje versturen: aanzetten 3 piepjes en geen beeld! :( Waarschijnlijk een verotte videoplank?
Maar hoe kan dat dan? Ik heb er helemaal niets mee gedaan vannacht (of zouden de kaboutertjes....)

Wie helpt mij met dit raadsel? Het is een Savage4 Pro van +/- 2 maanden oud.
En als hij echt kapot is, valt het gewoon onder de garantie toch?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54

Metzie

Nyaano !

probeer eens je videokaar eens een aantal keer uit het (agp/pci) te trekken en weer terug te doen. Ik dacht dat mijn geforce2 was overleden nadat ik me pc had schoongemaakt en ik ook piepjes kreeg. Ma het testen van de kaar bij ene vriend heb ik me agp slot schoongemaakt van binnen (plijster met glassex door de binnezijde van het slot gehaald) en nu werkt het weer (gelukkig)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Ik weet niet wat voor mobo je hebt maar als je die HDD op je tweede Ide poort hebt geprikt kan ik me voorstellen dat je in de buurt van je SIM banken zit en misschien dat het enigste SDRAMtje wat je hebt omhooggewipt is...|:(
kun je zo niet zien maar haal hem eruit en aai hem over z'n bolletje en stop em in een andere bank en wie weet..:9

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |