Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Orange SPV M700 / M650 i.c.m. tomtom

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Scoop_Scoop
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-10 20:48
op dit moment heb ik nog een SPV C550.

Ik kreeg van Orange te horen dat ik een nieuwe uit mag zoeken i.v.m. verlengen abonnement.

Nu zit ik zelf te kiezen tussen de SPV M700 en de SPV M650. Ik heb de grote topic daarvan al doorgelopen en gezien dat er niet echt veel klachten zijn, zie alleen dat bij de M700 de verf wat los wil laten.

Maar waar het nu echt om gaat is de tomtom.
Op de C550 die ik nu heb zit een mini-sd kaartje met tomtom west-europa in. Die wil ik graag behouden. Op beide pda's word geen tomtom meegeleverd, alleen als je hem nieuw koopt zit die er bij de M650 bij.

Maar als je kijkt moet er (volgens mij) tomtom navigator op komen te staan, maar op de C550 van mij die oud staat nu tomtom mobile 5 op. Kan dat gewoon? Gaat dat werken?

Ik heb tomtom zelf al een mail gestuurd maar duurt altijd erg lang bij hun dus misschien dat jullie het antwoord weten.

Behalve de looks (en volgens mij is de 700 een stukje sneller) zitten er nog meer verschillen in? Heb die niet echt in de topics kunnen vinden. Ze hebben beide een ingebouwde GPS module wat mij wel aanspreekt i.v.m. tomtom.

Deze 2 topics heb ik al doorgekeken maar niets kunnen vinden over tomtom mobile
HTC P3300 deel 6 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)
HTC P3600 deel 3 (Trinity, Orange SPV M700)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

TomTom Mobile draait niet op het Pocket PC platform. Wellicht dat ze bij TomTom echter wel korting kunnen geven oid wanneer je het om laat zetten. Het beste kun je dan ook wachten op de reactie van TomTom. Verder had je deze vraag gerust in een van beide topics mogen stellen :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.