Ik wil graag een paar muziek-dvd's op een CD zetten. Dat moet lukken, VLC kan dat allemaal. 't kost alleen nogal wat moeite: menu file->wizard->25x klikken per nummer... dat wordt dus scripten. Ik heb dus in bash iets in elkaar geknutseld:
Als ik dit uitvoer, kan ik de uitvoer copy/pasten op de commandline, en werkt het. Waarom kan ik niet gewoon echo weghalen? Alles wat een escape nodig heeft, heb ik toch al een escape gegeven?
Verder heb ik nog een probleem: ik wil graag 1x vlc openen, die alle 15 tracks overspoelt. Volgens mij moet dit kunnen, maar ik kan nergens een goeie uitleg vinden van de script-opties. Iemand een suggestie?
Bash:
1
2
3
4
| for i in `seq 1 15` do echo vlc dvdsimple:///dev/scd0@$i :audio-track=0 :sout=\"\#transcode\{acodec=s16l,ab=192,channels=2\}:duplicate\{dst=std\{access=file,mux=wav,dst=\'aangenaam_jazz_$i.wav\'\}\}\" vlc:quit done |
Als ik dit uitvoer, kan ik de uitvoer copy/pasten op de commandline, en werkt het. Waarom kan ik niet gewoon echo weghalen? Alles wat een escape nodig heeft, heb ik toch al een escape gegeven?
Verder heb ik nog een probleem: ik wil graag 1x vlc openen, die alle 15 tracks overspoelt. Volgens mij moet dit kunnen, maar ik kan nergens een goeie uitleg vinden van de script-opties. Iemand een suggestie?