Ik overweeg om een KT133 moederbord en een AMD Duron te kopen. Nu heb ik nog mijn Xitel Vortex2 geluidskaart en die wil graag blijven gebruiken. Ik heb gehoord van een kennis dat deze combinatie mogelijk instabiel is. Ik wil Windows 2000 gaan draaien op deze combo. Zijn er mensen met ervaringen met kt133 & Vortex2? Wat voor moederbord raden jullie aan, gegeven de voorgaande voorwaarde, maar wel met overklokmogelijkheden. Alvast bedankt voor jullie reakties.
Yep KT133 met vortex(2) geeft problemen. Ik had hiero ook een Diamond Sonic Impact S90 en een MSI K7T Pro en die vonden elkaar echt niet kewl ofzo!
Het schijnt wel oplosbaar te zijn maar dat is mij niet gelukt. Ik heb inmiddels een DMX Xfire 1024 gekocht. Erg jammer want die vortex was een goed kaartje!!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Dat is balen zeg
Het probleem zit hem dus echt in de chipset, er is geen kt133-moederbord dat probleemloos draait met Vortex2?
Oei, zie ik net dat Millennium al eenzelfde topic had geopend
Oei, zie ik net dat Millennium al eenzelfde topic had geopend
Verwijderd
Ik heb hier ook een MX300 in het stof moeten leggen omdat ie niet goed werkt op een kt133a, ik ben bang dat ik m'n GeForce2 er strax naast kan leggen 
K'hep nu ook die X-Fire, en die werkt wel lekker.
kt133+win2k = not done
qua games dan iig
ik kan prima officen en programmeren in win2k enzo, maar 3D gamen lijkt me niet gegunt. Ik ga van't weekend win98se er maar weer op smijten, en als dat niet werkt, dan is er dus niets veranderd dit afgelopen anderhalf jaar.
Ik had vroeger al een P5A, en die heb ik ook weg moeten doen omdat je er met geen mogelijkheid 3D games op kon spelen toen.
Ik probeer altijd AMD te kopen, maar omdat er blijkbaar niemand is die er een fatsoenlijke chipset voor kan maken ben ik toch altijd weer aangewezen op intel.
M'n enige goed werkende AMD CPU is een K6 en die zit op een Intel Mobo.
K'hep nu ook die X-Fire, en die werkt wel lekker.
kt133+win2k = not done
qua games dan iig
ik kan prima officen en programmeren in win2k enzo, maar 3D gamen lijkt me niet gegunt. Ik ga van't weekend win98se er maar weer op smijten, en als dat niet werkt, dan is er dus niets veranderd dit afgelopen anderhalf jaar.
Ik had vroeger al een P5A, en die heb ik ook weg moeten doen omdat je er met geen mogelijkheid 3D games op kon spelen toen.
Ik probeer altijd AMD te kopen, maar omdat er blijkbaar niemand is die er een fatsoenlijke chipset voor kan maken ben ik toch altijd weer aangewezen op intel.
M'n enige goed werkende AMD CPU is een K6 en die zit op een Intel Mobo.
Ik had erg veel problemen met mijn computer (MSI K7T Pro2 + Vortex2 + win2k). Hij wilde niet afsluiten, vaak viel alle geluid weg, etc).
Vortex2 kaart eruit -> problemen weg
Ik heb wel eens gehoord dat het probleem bij sommige mensen opgelost is met de nieuwste drivers. Ik geloof dat je die op www.vortexofsound.com kunt downen...
Vortex2 kaart eruit -> problemen weg
Ik heb wel eens gehoord dat het probleem bij sommige mensen opgelost is met de nieuwste drivers. Ik geloof dat je die op www.vortexofsound.com kunt downen...
Yup ik had hetzelfde probleem maar na de installatie van de vortex2 drivers liep alles weer goed, maarja dat was onder ME
.
Draai nu weer Win98SE
, maar of dat het probleem onder win2k ook al op gaat lossen dat weet ik niet.
Draai nu weer Win98SE
Verwijderd
ik geloof dat er alleen beta drivers voor 2k zijn, en aangezien ze ze niet meer maken zal et daarbij blijven.
Khep de nieuwste proberen te downloaden, maar waar ik ze ok wil halen, ze linken allemaal door naar Aureal.com, en tja dat bestaat niet meer.
Khep de nieuwste proberen te downloaden, maar waar ik ze ok wil halen, ze linken allemaal door naar Aureal.com, en tja dat bestaat niet meer.
Als iemand een goede oplossing heeft ff hier melden want dan gaat ik ff kijken of ie in m'n andere KT133 plankje kan.
BVD!
BVD!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Op de URL die ik noemde zijn de win2k-drivers voor mijn kaart (vortex2 OEM) nog te downen. Ff naar drivers -> kaart en OS kiezen -> downen...
Verwijderd
vortexofsound?
hmmzz daar bennik ook geweest, en die linkte toendertijd door naar aureal.com wat dus down was
hmmzz daar bennik ook geweest, en die linkte toendertijd door naar aureal.com wat dus down was
Verwijderd
Msi k7t pro2 + Vortex 2 (2048 drivers) + win98se = 
Draait prima bij mij!
Windows 2000 heb ik echter nog niet geprobeerd.
Draait prima bij mij!
Windows 2000 heb ik echter nog niet geprobeerd.
Pagina: 1