[MCE] instellingen ingestelde programma's exporteren

Pagina: 1
Acties:

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Je kent het vast wel, in de loop van de tijd gaat je systeem trager draaien door diverse dingen die je bijvoorbeeld heb geïnstalleerd en weer verwijderd etc. Om die reden wil ik graag eens in de zoveel tijd een schone image terugzetten, ook bij MCE.

Om deze reden heb ik MCE op de C-partitie staan met eventuele add-ons en software zoals Nero. Alle muziek en opgenomen TV-programma's heb ik op de D-partitie staan. In de images heb ik natuurlijk ook de verwijzingen staan naar de D-schijf zodat MCE na het terugzetten van de image de nieuw op te nemen TV-bestanden gewoon ook netjes op D zet.

Alleen heb ik flink wat TV-programma's ingesteld om opgenomen te worden. En die lijst zou ik graag willen kunnen exporteren of verplaatsen naar de D-partitie zodat ik niet alle ingestelde opnameprogramma's opnieuw hoef in te voeren. Ik zou alleen niet weten waar ik die kan vinden (als het uberhaupt kan).

Iemand een idee?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Google wel:
[google=export MCE guide data]

http://blogs.msdn.com/ast...ve/2006/02/22/537642.aspx

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
de juiste engelse termen vinden valt me soms nogal tegen.... maar zoals ik het meen te lezen gaat het hier om de programmagids en niet om de ingestelde opnames. Maar ik ben er denk ik uit.

Het bestand waarin de geprogrammeerde opnames in staan is deze:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\eHome\Recording

Het gaat om dit bestand:
Recordings (extensie .xml?)

Kopiëer dat bestand even naar een plek waar hij veilig is, zet een image terug of plaats een compleet schone installatie op je pc en zet dan dat bestand terug en al je geprogrammeerde programmaopnamen staan weer op hun plek.